luni, 14 martie 2016

Psoriazis pe pielea capului

  Titlul subiectului: psoriasis pe pielea capului:( 
Daca am psoriasis doar pe pielea capului, se poate tratata cu deniplant?am 20 de ani si de 2 ani am aceasta boala dar numai pe pielea capului .Acum e mai pronuntat....am foarte multe pete, coji albe in aceasta zona si foarte mari.Am intrat in panica deoarece vad ca se extinde putin catre frunte.Ajutati-ma va rog....se trateaza cu deniplant?va multumesc

Laura

Buna ziua,
Au fost foarte multi pacienti care avand psoriazis pe pielea capului si-au rezolvat problema cu ajutorul deniplantului. Important este sa nu mai dati cu unguente sau alte medicamente pentru ca e posibil sa se extinda
detalii cu puteti obtine ceaiul deniplant gasiti la www.deniplant.ro
_________________
Vizitati www.psoriazis-deniplant.ro

buna eu sunt ady.t
eu folosesc deniplant de un an si jumatate si la inceput am avut psoriazis pe tot corpul insa dupa tratamentul cu deniplant a mai ramas doar pe pielea capului,aici se vindeca un pic mai greu dar am speranta sa treaca cat de curand.
multa sanatate tuturor.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic