joi, 31 martie 2016

psoriazisul mi s-a marit an de an,


e bine daca esti sanatos si ai inceput tratamentul cu deniplant repede,si eu faceam acelasi lucru daca stiam , mie psoriazisul mi s-a marit an de an,eu am pe ambele picioare si o pata mica pe mana dreapta, cand ma gandesc cate unguente am folosit si imi vad petetele cu psoriazis nu mai am cuvinte fata de medici,de cand folosesc deniplant ma simt mai bine dar boala mea e cam veche si cred ca imi trebuie rabdare multa,in legatura cu forumul ,cand am timp citesc.sanatate multa

asa sa faci sa citesti ca vei gasi subiecte care te vor ajuta sa iti invingi complexele...numai bine!

multumesc de sfat dar de ce complexe e vorba...

cu placere! nu stiu am banuit ca esti complexata de aceasta boala, dar acum nu vad rostul pentru ca ai doi copii ai o familie fericita si pot spune ca esti implinita din toate punctele de vedere si ca aceasta boala nu ar trebui sa fie un obstacol in calea fericirii tale ...daca gresesc sa ma corectezi...numai bine!

da sunt bine cu familia, sunt casatorita de 19 ani avem doi baieti frumosi si sanatosi ,dar sunt suparata pe mine pentru aceasta boala,poate nu am spus dar am pete de psoriazis maricele si asta nu-mi place,de cand folosesc ceaiul deniplant e mai bine si am incredere deplina in acest ceai.sanatate multa.

cel mai important este sa te incurajeze familia si cei dragi tie noi contribuim cu putin dar bun....ai sa vezi ca vor dispare tine te de tratament si totul va fi bine...sanatate multa!

multumesc de incurajari.sanatate multa

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic