vineri, 18 martie 2016

Am psoriazis si am inceput tratamentul cu deniplant

Buna seara,
Am psoriazis si am inceput tratamentul cu deniplant  acum o saptamana. Vreau sa va intreb daca e normal ca sa ma doara leziunile cu coji???Sunt uscate si crapate...

Buna ziua,
Daca inainte ati folosit unguente cu cortizon, la intreruperea lor este posibil ca leziunile sa devina dureroase si solzoase.
Ca sa suporti,chiar sa nu te mai doara,incearca o crema sau unguent fara medicament...pe baza de plante...galbenele,catina,urzica,tataneasa...cu care frectionezi pana inmoaie dar nu cureti scuamele fortat,le lasi sa cada singure...daca nu cad repede repeti ungerea de cateva ori pe zi...
Gasesti la orice plafar.Sa fii sanatoasa!

Buna ziua,

Iti multumesc ptr sfaturi ,am alifie de galbenele si ulei de catina...voi incerca cu ele...sanatate si tie sa-ti dea D-zeu!!!

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic