miercuri, 23 martie 2016

Psoriazis si fumat

Buna ziua,
Ma tratez de 2 ani cu Deniplant si sunt fumator.
E adevarat ca nu am luat tratamentul regulat,am facut intreruperi din diverse motive.
La fiecare etapa am fost aproape de a ma vindeca complet,dupa care leziunile au reaparut.
As vrea sa stiu daca fumatul are vreun rol negativ in acest tratament.

Emil

In principiu nu
Daca te-as obliga sa nu mai fumezi ar fi un stres pentru tine , ori de asa ceva nu ai nevoie
_________________
www.deniplant.ro
www.imuniplant.ro
www.alergiplant.ro
www.deniplant.ro/deniplant_kids.htm

...dar, ar fi bine sa renuntam la cafea si tigari....

daca ne oferi o reteta pe baza de plante ana, poate vom reusi si eu vreau sa scap de viciul tutunului dar din pacate :( sincer sa fiu ori nu am vointa ori sunt influentat sau acaparat de nicotina, nu stiu poate exista ceva care blocheaza aceasta pofta de tutun, in schimb cu cafeaua nu o consum decat foarte rar...poate stie cineva un mod de a te lasa de fumat...cat despre influenta lui in psoriazis am constatat ca in perioadele de stre maxim ae o oarecum influenta negativa in sensul ca stimuleaza reactia de mancarime dar asta pe termen scurt pana cand trece stresul de ex prin odihn a apoi e totul normal...ce am constatat la mine poate sunt si alte pareri...numai bine!

la mine se intampla o mare ciudatenie : daca nu beau cafea, nu pot sa fumez, ma inec ! Si cum fara cafea e mai greu decat fara tigari ne mintim cum ne place!!

Cat despre mancarimi, pot sa spun ca nu ma deranjeaza in nici un fel numai ca nu am stare, le privesc mereu ("buburuzele" mele rosii ) si evident, le zgandar...

Pot sa-ti recomand un regim, foarte dur, pe baza de grau incoltit.Eu am reusit sa-l tin numai o saptamana...parca intrasem in sevraj, asa de dur e...INSA, DUPA NUMAI 3 ZILE ERAM ALT OM !!

Sanatate si curaj!!

Eu am reusit extrem de usor sa ma las acum 6 ani. Vointa e un element important in aceasta situatie, aceasta poate

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic