duminică, 6 martie 2016

Psoriasis fara unguente


Buna ziua , tuturor.
Ma numesc Anto , am 29 de ani si am fost diagnosticata cu psoriazis pustulos palmo-plantar. Am incercat zeci de tratamente care au rezulatate ....pe termen scurt . De cateva luni cautand pe net alte si alte noi informatii am descoperit un site, pe alt forum am vorbit cu un domn , dl. Giurgiu, care mi-a dat un sfat ;sa nu mai folosesc unguente , l-am ascultat . De atunci folosesc produse naturiste , ceaiuri dar........
In cazul meu nu imi pot misca mainile (si...imi trec prin mainii mii de hartii , dischete intr-o zi), talpa piciorului imi este rana., doar ceaiul imi va reda ...sa zicem elasticitatea pielii in aceste locuri?
Anto

Buna ziua
Faptul ca ai renuntat la unguente este unlucru bun , insa numai atat nu este de ajuns . Organismul inca este dependent de unguente si daca nu aplici o crema se poate ajunge si la crapaturi chiar singerari
Ceaiul deniplant actioneaza intern si piele incet incet incepe sa-si revina mai intatai crapaturile nu se vor mai face , apoi isi revine elasticitatea pielii si nu mai depinde de creme
Asadar eu iti sugerez sa vezi daca Deniplant te poate ajuta si sa ai sansa sa te vindeci si tu
Giurgiu

Stiu k efectele unguentelor si mai ales al medicamentelor (am luat 4 luni neotigason ) le voi mai simti mult timp, dar.....omul la disperare face orice si .....am crezut ca se poate rezolva.
Daca nu ma insel , erati in legatura cu o clinica din Germania, ce rezultate aveti de acolo?

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic