vineri, 4 martie 2016

ceai deniplant pentru psoriazisul meu


Tot mai mult m-am interesat de deniplant , tot mai multe citesc si tot mai mult ma entuziasmeaza acest subiect.Sunt tot mai hotarata sa incerc acest ceai deniplant pentru psoriazisul meu. Diana eu zic sa incerci si tu.NU ai nimic de pierdut mai ales ca nu iti face rau.Si crede-ma ca e o suma nesimnificativa pe langa cat am cheltuit in stanga si in dreapta pe n-spe mii de tratamente.Parerea mea e ca totul vine din interior si ce apare pe suprafata pielii e doar rezultatul acelor probleme interne.poate ma insel desi nu cred.nu vreau sa va spun cate am incercat pana acum k o sa ziceti ca sunt nebuna dar mai e o ultima sansa.K eu "mancata" de pestisorii aia nu ma las si bag mana in foc ca inntr-o luna sunt la loc pt k aia curata doar la suprafata.Sa avem bafta cu totii cei care avem nevoie

DeniplantTerapia de prima si ultima obtiune pentru psoriazis

Cum le spuneam si altor pacienti, incet incet bolnavii de psoriazis se lamuresc singuri ce patesc daca folosesc unguentele .
in anii 78-83 cand eram bolnav , nu exista in romanie internet sa poti discuta cu alti bolnavi si sa faci schimb de informatii .De aceea eu am tot testat pe propria-mi piele fele de fel de preparate si tratamente .
Acum cand incerc sa spun celorlalti prin ce am trecut si sa nu mia treaca si ei , nu vor sa ma creada
Referitor la pestisori, am avut un pacient care s-a plimbat pe acolo si tot la mine a ajuns
Cum ai spus si tu, trebuie sa folosesti ceva cere chioar daca nu este bun, sa nu strice mai tare.

M-am gansit mai bine si cred k o sa vin intr-o vineri la Bucuresti la clinica.imi puteti da va rog adresa?Mersi

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic