joi, 3 martie 2016

Psoriazis tratat si cu altceva


Altceva nu aveti in afara de deniplant..am vazut ca peste tot se vorbeste numai despre el
De cand activati cu acest forum deoarece observ ca nu sunt multi membri inregistrati?

Avem ! Daca ai fi avut rabdarea sa citesti toate articolelel de pe forum, ai fi gasit si altceva. Dar am crezut ca te-ai saturat de "altceva-uri" folosite pana acum. Vreau sa vad daca dupa ce vei folosi si Deniplant vei mai intreba de altceva.

Iata si "altceva"
Diana,
Nu stiu daca ne-ai mai vizitat s-au te-ai suparat pe noi!
Ne-am insusit critica si am inceput sa postam si "altceva-uri"pentru psoriazis .
Vom incerca sa subliniem la fiecare ce efecte negative si reactii adverse dau acestea.

Sa stii ca informatiile sunt preluate de pe prospectele lor deci sunt de buna credinta

Psoriazis si cu "altceva"
Iata ca am revenit! Credeati ca scapati de mine asa usor?

Eu sunt "toma necredinciosul" si va intreb din nou de ce atata inversunare impotriva unguentelor ?
Sunteti singurii care propovaduiti aceasta teorie a vindecarii proriazisului fara unguente si fara regim alimentar.
Am vazut ca ati postat si alte tratamente alopate , insa pe cine sa credem, medicii ne spun una si pe site citim altceva

Eu, oricum, inca ma mai gandesc daca sa incep acest tratament care sincer sa fiu nu mi se pare cine stie prea complicat .

Ce sa-i faci , asa sunt moldovenii , mai greu de convins.

Diana,

Ma bucur ca ai revenit printre noi , mai ales ca am vazut ca pe forum intra si alti vizitatori care insa prefera doar sa viziteze. Nu cred eu ca au intrat din greseala .Le-a recomanda sa aiba curajul si sa-si spuna parerea chiar daca nu coincide cu a noastra , asa cum face diana.

Pentru a-ti raspunde la intrebarea de ce suntem impotriva unguentelor, iti voi scrie o experienta pe care am avut-o prin anii 94 .
Pe vremea aceea inca mai traia Pavel Cozac, cel care trata prsoriazisul cu unguente si regim . El urmarise un pacient care folosea numai Deniplant si m-a invitat la vila sa din Damaroaia . dupa ce am discutat cateva ceasuri, mi-a propus sa combinam unguentele sale si regimul cu plantele mele si in cateva saptamani sa-i facem frumosi pe bolnavii de psoriazis. Stiind ca acesta folosea Clemizolhexaclorofenat , uin puternic regenerator epitelial i-am raspuns ca pacientul dupa ce se va vedea frumos la suprafata nu va mai bea ceaiul sa-si rezolve si problemele interne si in scurt timp leziunile ii vor aparea si ma va injura si pe mine si pe dumneata. Eu cunosteam psohologia pacientului si eram convins de acest lucru si din acest motiv l-am refuzat

Si iti mai dau inca un exemplu (sper ca nu te-am plictisit)
Am urmarit un baiat care avea psoriazis pe tot corpul, inclusiv pe frunte
A inceput tratamentul cu deniplant, leziunile de pe corp i-au disparut complet , insa cele de pe frunte ba dispareau , ba apareau.
Cand l-am intrebat ce se intampla, mi-a raspuns ca pe frunteisi da cu flocinolon sa nu-l vada fetele la scola ca are asa ceva.
I-am explicat ca trebuie sa renunte la unguent si pana la urma m-a ascultat si si-a rezolvat si problema de pe frunte intrerupand unguentul folosit

Mai oamenilor.Intrati mai des pe forum nu odata pe luna.Cred ca toti sunteti interesati din moment ce ati intrat odata.Cel putin eu vreau sa stiu si sa aflu mai multe pt k nu mai suport boala asta.Din tot ce am vazut pana acum, sa nu mai zic de cate am incercat, DENIPLANT mi se pare cel mai credibil. Altfel nu se poate, nu mai putem trai asa. Parca mege tot inapoi stiinta asta de nu se gaseste nici un tratament. Eu cred k nu am nimic de pierdut daca incerc cu DENIPLANT

Dana
Ce sa-i faci , omul vine, devede si pleaca . Merge in alta parte care i se pare mai tentanta pierde si timp si bani.
Si daca ar fi numai atat ar fi bine, insa cu cat boala avanseaza in timp si faci mai multe tratamente cu medicamente , organismul cu atat isi va rezolva mai greu problema
Cu cat se incepe mai repede tratamentul Cu Deniplant , cu atat exista o sansa mai mare pentru o rezolvare mai rapida.
Si cum spuneam ,dupa ce mai merge in cateva parti inclusiv pe la marea moarta sau pe la pestisori in turcia ori in america la fel de fel de unguente, constata ca dupa cateva luni ajunge de unde a plecat
Discutand in stanga si in dreapta va afla de la cineva care a folosit Deniplant si ia ajutat ca exista totusi o sansa si atunci isi va aduce aminte si va incerca

Cam asa stau lucrurile cu pacientii care afla prima data de DENIPLANT

Cat despre mersul stiintei ce sa-i faci , orice descoperire noua este tratata la inceput cu neincredere si negativism. Trebuie sa treaca o perioada de timp pana cand sa se limpezeasca apele.

Eu iti doresc sa ai sansa pe care am avut-o si eu.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic