sâmbătă, 26 martie 2016

Dermatita seboreica


Buna ziua!

Am fost diagnosticat cu dermatita seboreica acum 10 ani la nivelul scalpului,
am luat tratament la inceput Diprosalic dupa tratemet mi-a trecut temporar si sa nu revina ma ungeam
dupa fiecare spalare cu deasemenea sampon Alpecin.
Nu se mai fabrica Diprosalic, am fost la dermatolog si am fost foarte dezamagit,mi-a dat tot felu de sampoane scumpe.
Am renuntat la tratament vazand ca nu are nici un efect iar dermatita s-a extins pe 50 la suta din suprafata scalpului
in urechea dreapta si putin la sprancene.
Apelez la sfatul dumnevoastra daca ma puteti ajuta

Multumesc!

Buna seara
Pacientii cu dermatita seboreica care au folosit ceaiul Deniplant si-au rezolvat problemele fara unguente sau alte medicamente, fara regim alimentar sau alte restrictii.
Acest ceai trateaza cauzele si  deficientele interne care duc la aparitia si intretinerea bolii.

Daca doriti sa cumparati acest ceai cititi aici http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm.

Alte detalii la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic