luni, 21 martie 2016

Shih Tzu paralizat


Buna ziua,
    Mă numesc  F........T....?şi aş vrea să va rog ceva. Sora mea are Shih Tzu care de câteva zile nu se simte bine, luni a fost destul de indispus, marţi a început să mănânce şi să bea apăşi miercuri a început să se simte din ce în ce mai rău(ameţit, lipsa poftei de mâncare, izolare), în timpul nopţii a început să mârâie şi să stea în fund şi să respire greu. L-a dusde urgenţă la veterinar şi i s-a făcut câteva investigaţii, primul diagnostic a fost de o infecţie la intestine, dar vineri dimineaţă nu a mai putut ridică picioarele, a început săplângă, a revenit la medic, dar a zis că s-ar să aibă hernie de disc, dar nu s-a găsit nimic care să dovedească acest diagnostic. Menţionez că sora mea este în Olanda, v-aş ruga dacă aţi putea să-mi spuneţi ce alifie aţi folosit sau să-mi spuneţi ce aş putea face. Va trimit şi o radiografie. Problema este că nu-i zice nimeni ce are cu exactitate. Va trimit şiradiografile. Va rog din suflet să mă ajutaţi. Menţionez că am gasit pe un forum adresa dumneavoastră de e-mail.

Buna ziua
Detalii despre preparatul cu care mi-am vindecat eu catelul, gasiti cautand pe internet Polenoplasmin sau intrand pe site-ul nostru la www.deniplant.ro si de acolo cautati polenoplasmin.
Sau direct la http://www.deniplant.ro/polenoplasmin_compozitie.htm

Daca doriti sa cumparati produsul de la noi , sunati-ne la 0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic