duminică, 27 ianuarie 2013

tot despre IMUNIPLANT

> Stimate domnule Giurgiu
>
> deoarece o prietena de-a mea M. H., a fost si vine la dvs si
> este foarte multumita de evolutia bolii mamei ei, va rog sa ma sprijiniti
> si pe mine pentru a rezolva problema fiului meu, F. V. de 22 ani.
> Fiul meu are de la virsta de 14 ani o rinita puternica pe care nu am
> reusit sa o rezolvam S-a ameliorat dupa ce a facut operatia de sept, a
> urmat un lung tratament homeopatic plus o perioada lunga de tratament cu
> antibiotice. In prezent ii curge nasul in continuare si raceste ingrozitor
> de usor si des.
> Va rog sa ma sfatuiti daca tratamentul cu Imuniplant este potrivit in
> acest caz sau altceva. Va mai rog daca se poate sa primesc prin prietena
> mea ceaiurile indicate de dvs fiului meu.
> Cu multumiri
> M. V.


Buna ziua

Da, poate incerca tot IMUNIPLANT.
Sigur,va pot trimite prin prietena.
giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic