miercuri, 23 ianuarie 2013

PSOREMIS

vo: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
vo: as vrea sa va spun ca si eu am fost diagnosticat cu psoriazis si ma intrebam daca stiti ceva despre tratamentele de la clinica Psoremiss?
giurgiu gheorghe: cred ca ma confundati
giurgiu gheorghe: eu ma ocup de Deniplant
giurgiu gheorghe: estt si normal sa stiu si de existenata acestei clinici , insa nu-mi permit sa comentez
giurgiu gheorghe: pe forum poate se discuta si acest aspect
vo:da imi pare rau dar ma intrebam daca stiti despre anumite cazuri pentru ca eu sunt tentat sa incerc si produsul Deniplant dar deja am cumparat si cremele respective
giurgiu gheorghe: cum am spus, nu comentez
vo in final nu voiam decat sa stiu cum pot intra in posesia ceaiului ?
giurgiu gheorghe: simplu :http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
vo: bine va multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic