sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Copilul care a avut psoriazis

Buna seara,
stimate domnule Giurgiu
ma numesc Matei Nicoleta, sunt din Navodari, am un baiat care a avut psoriazis si un
sot care are psoriazis. Despre psoriazisul baiatului vorbesc cu mare bucurie la
timpul trecut, si aceasta datorita d-vostra. Tin pe aceasta cale sa va multumesc
pentru binele pe care l-ati facut si sper ca acesta sa vi se intoarca inzecit.
La baiat boala a debutat prin martie anul trecut, cum sotul meu avea psoriazis de
multi ani am recunoscut-o imediat. Intr-o luna i-a aparut pe tot corpul, motiv
pentru care am inceput imediat tratamentul cu ceaiul d-voastra, urmand cu strictete
indicatiile din prospect. In doua saptamani nu mai avea nici macar o
urma. Bineinteles am continuat tratamentul, iar dupa trei luni am inceput sa raresc
la 2 zile, la 3zile, respectiv o data pe saptamana. Am asteptat cu emotii dar pana
in ziua de azi nu a mai avut nimic!
Sotul meu care are psoriazis cam din 1987 si care a incercat fel si fel de
tratamente a renuntat sa mai lupte, s-a impacat cu ideea ca nu v-a scapa niciodata
de boala. Vazand insa rezultatele miraculoase pe care le-a avut ceaiul d-vostra la
fiul nostru s-a hotarat sa incerce si aceasta varianta, surprinzator aceasta fiind
si cea mai usoara. In aceasta seara am trimis prin mandat electronic contravaloarea
unei cutii de ceai Deniplant. Daca nu va rapim prea mult din timp, va vom tine la
curent cu evolutia bolii.

Va multumim,
cu stima familia Matei

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic