joi, 10 ianuarie 2013

eu sant an spania de 6 ani si am vazut pe net ca aveti ceaiu deniplant pentru psoriazis

mirela andrei appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to mirela andrei's mobile phone.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

mirela andrei: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
mirela andrei: pot sa va antreb ceva
giurgiu gheorghe: da
mirela andrei: eu sant an spania de 6 ani si am vazut pe net ca aveti ceaiu deniplant pentru psoriazis cum pot sa cupar acest ceai din spania unde al gasesc
giurgiu gheorghe: in spania acum nu se mai gaseste
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii prin werstern union si cand ii primim expediem plantele cu posta romana
mirela andrei: dar alt ceai asemanator cu al dumneavoastra aici an spania nu se gaseste
giurgiu gheorghe: Nu exista ceai asemanator
giurgiu gheorghe: Ceaiul deniplant este unic
mirela andrei: si cat costa si an cat timp ajunge
giurgiu gheorghe: 150 lei pt o luna de zile
giurgiu gheorghe: =35 euro
giurgiu gheorghe: in momentul rpimirii banilor a doua zi pleaca coletul de la noi si poate face 10-14 zile
giurgiu gheorghe: taxele postale 15 euro
mirela andrei: si daca nu ajunge ceaiu
giurgiu gheorghe: nu inteleg
giurgiu gheorghe: cu sa nu ajunga
mirela andrei: daca eu trimit bani si ceaiul nu ajunge ca nu prea am ancredere sa cumpar de pe net
giurgiu gheorghe: ati vazut pe net ca a spus cineva ca nu a primit coletul?
giurgiu gheorghe: Puteti veni la biroul deniplant sau la farmaciile Diana din bucuresti si il lua personal
giurgiu gheorghe: sau daca aveti pe cineva de incredere poate veni si-l cumpara
mirela andrei: nu dar vedeti si dumneavoastra cca se antampla multe pe net
giurgiu gheorghe: eu nu incerc sa va conving
mirela andrei: ok
giurgiu gheorghe: dumneavoastra hotarati cum procedati
giurgiu gheorghe: eu v-am spus modalitatile
giurgiu gheorghe: daca asteptati pana in augus s-ar putea sa vin eu in spania si poate cvi-l aduc atunci
mirela andrei: dar as dori sa vad daca antradevar vorbesc cu dumneavoastra si atunci o sa fiu convisa ca este serios aveti web sa va vad doua minute
giurgiu gheorghe: puteti suna la 0744827881 sau 0212338973
mirela andrei: si daca venit an spania an augus eu cum stiu ca santeti an spania si cat stati an spania
giurgiu gheorghe: inca nu m-am hotarat cand voi face acesta deplasare
giurgiu gheorghe: trebuia de anul trecut sa ajung dar anu am ajuns
giurgiu gheorghe: sper ca anul acesta sa ajung
mirela andrei: mas bucura daca puteti sa veniti mai repede de augus ca mar interesa aceste ceaiuri
giurgiu gheorghe: exclus
mirela andrei: si atuncu cum stiu ca santeti an spania
giurgiu gheorghe: la sfarsitul lunii iulie ma contactati si va spun daca ajung sau nu
mirela andrei: la aceste numere de telefoane ce miat dat sa va sun dumneavoastra raspundeti
giurgiu gheorghe: da
mirela andrei: ok
giurgiu gheorghe: mobilul este la mine
giurgiu gheorghe: fixul de la birou
mirela andrei: sateti la bucuresti acolo locuiti
giurgiu gheorghe: la bucuresti este biroul
giurgiu gheorghe: eu locuiesc in alta parte
mirela andrei: ca daca sar pute as dori sa vorbesc si cu dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da puteti suna
mirela andrei: pote ca o sa vin eu an romania dar nu stiu exact cand
giurgiu gheorghe: sigur
mirela andrei: ok
mirela andrei: da normal unde va gasesc an ce oras locuiti
mirela andrei: ca eu sant de la sibiu
giurgiu gheorghe: eu locuiesc in pipera langa bucuresti
giurgiu gheorghe: vin la birou vinerea intre 14 16
giurgiu gheorghe: cum scrie pe site
mirela andrei: ok lasati ca o sa va sun si vedem cum o sa facem daca cumva ajung eu an romania daca nu va astept an spania
giurgiu gheorghe: ok
mirela andrei is typing...
mirela andrei: ok va multumesc mult si va doresc o zi buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
mirela andrei: la revedere
mirela andrei: dar web nu aveti casa va vad doua minute
giurgiu gheorghe: reprezentatul nostru de aciolo nu a mai comandat de mult
giurgiu gheorghe: deci nu am mai trimis acolo
giurgiu gheorghe: nu am web cam
mirela andrei is typing...
mirela andrei: erea bine daca gaseam si aici acest ceai
giurgiu gheorghe: daca distribuitorul va mai comanda vom trimite

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic