luni, 21 ianuarie 2013

psoriasis la MILANO

Show Recent Messages (F3)

camionaru' Fain: buna ziua!
camionaru' Fain: va rog sa-mi spuneti daca pot achizitiona produsul dvs in Italia
camionaru' Fain: puteti sa folositi emailul : ma.....@yahoo.com
giurgiu gheorghe: buna ziua
giurgiu gheorghe: chiar acum 5 m inute am trimis un pachet la milano
camionaru' Fain: si eu suint tot la Milano
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii prin western union si can ii primim expediem plantele
camionaru' Fain: ce curier folositi si cit costa serviciul de curier
giurgiu gheorghe: pai daca spuneati mai repede trimiteam o data
giurgiu gheorghe: posta romana
giurgiu gheorghe: pachet recomandat
camionaru' Fain: dar nu pot plati cu card online?
giurgiu gheorghe: serviciul postal 30 euro si o cutie ceai pt 30 zile 40 euro
giurgiu gheorghe: nu am cont in euro
giurgiu gheorghe: este numai cont il lei
camionaru' Fain: da,dar daca platesc cu eoru se face convertirea in lei in mod automat
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: trebuie sa fie la banca cont in euro
giurgiu gheorghe: la banca
camionaru' Fain: atunci voi mai reflecta la a alege cea mai convenabila metoda de plata
camionaru' Fain: si va mai contactez dupa aia
giurgiu gheorghe: poate sa-mi trimita cineva din tara in lei si eu expediez coletul la adresa din tara si il trimit ei in italia
giurgiu gheorghe: in felul acesta nu mai platiti taxa de expediere la mine
camionaru' Fain: da ,bine ----voi proceda asa
giurgiu gheorghe: imi trimi te 150 lei /luna
giurgiu gheorghe: si maxim a doua zi dupa ce primim banii pleaca coletul de la noi
giurgiu gheorghe:
camionaru' Fain: bine .la revedere
giurgiu gheorghe: ok la revedere

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic