miercuri, 2 ianuarie 2013

שלום אנחנו multumewsc על העצה

חובה לקרוא :

טיפים ישר ולעניין - הכי חשוב לפני ראיון עבודה

ברוכים הבאים לעבודה הראשונה שלכם.

הגדרת התפקיד : מציאת עבודה שעות עבודה : 09:00-17:00

מטלה ראשונה : שלחו את קורות החיים שלכם למעסיקים בתחומים שמעניינים אתכם באתר זה. לאחר מכן נא להמשיך לקרוא מאמר זה.

התכוננו לראיון – בקרו באתר האינטרנט של החברה , חפשו בגוגל על החברה – מה אומרת על עצמה , מה אחרים אומרים עלייה . תזכירו בראיון שאתם מתמצאים בחברה , מוצרייה/שירותייה , מתחרייה וכו'

ב- 90 השניות הראשונות של הקשר עם המראיין , עוד בטרם הוצאנו הגה ,נקבע הרושם הראשוני. מחקרים מראים ש-55% מהתדמית של האדם נקבעת על פי מסרים בלתי מילוליים ( שפת גוף , סגנון לבוש , צבעי הבגדים ) . 38% על פי סגנון ההתבטאות ורק 7% ושוב נדגיש רק 7% על פי תוכן הדברים שאתם אומרים.

ולכן חשוב לשים דגש על : פתיחות , יצירת אווירה נוחה ונעימה , יצרת קשר עין , שפת גוף פתוחה , ישיבה ישירה וזקופה מול המראיין , להיות נינוח ( לא ידיים בכיסים , לא ישיבה על קצה הכסא , לא לכסוס ציפורניים או עפרונות ) , להראות עניין (גם אם משעמם) , לדבר בטון דיבור סביר והכי חשוב לחייך והרבה.

זכרו את קורות החיים שלכם – זו השאלה הראשונה שבה אתם צריכים לספר על עצמכם , חשוב שיהיה רצף בקורות החיים וללא פערים , חשוב גם שלא עבדתם העשרים מקומות שונים בשנתיים האחרונות – לא מראה על רצינות יתרה . הדגישו את התחומים שבהם עסקתם בשנים האחרונות המשיקים לחברה בה אתם מרואיינים.

הקשיבו לשאלות וענו לעניין , בכנות וישירות , הראו עניין בשאלות ועל ידי ההקשבה שלכם והשאלות שלכם נסו להבין מה המראיין מחפש וקלעו לטעמו ( גם אם זה לא הטעם שלכם , אתם רוצים לעבוד , לא ? )

חשוב בראיון להזכיר את :

כישורייך , יכולותייך האישיות והמקצועיות והכי חשוב מה ייחודך , במה אתה יותר טוב ממועמדים אחרים.

7 ) התאימו עצמכם למראיין – בשפת הדיבור , בטון הדיבור , בשפת הגוף. האם הוא רציני או קליל , השתמשו וחזרו והשתמשו במילים או ביטויים שהמראיין אמר אותם .

8 ) הכינו 3 חוזקות ו-3 חולשות שלכם מלוות בדוגמאות.

9 ) אתם יודעים מה התואר או מה התפקיד של המשרה , אבל אתם לא בהכרח יודעים מה עושים בפועל ולכן כדאי הרבה פעמים להכין הגדרת תפקיד ולמלא אותה בתוכן , תוך לקיחת הרבה משימות על גבכם – זה עושה רושם חזק על המראיינים.

10) נסו לראות אם אתם מכירים מישהו בחברה או בארגון שאתם באים אליו לראיון , החמיאו על המשרד , על האווירה , על האנרגיה במשרד.

והביעו רצון עז לעבוד בחברה , ללמוד , להתפתח ולתרום לחברה.

11 ) פרידה – בצעו סגירה מכובדת לראיון , הדגישו שוב את רצונכם בתפקיד ונסו להבין את המשך התהליך.

12) הפקת לקחים – התקבלתם מצוין ( שילחו לנו תודה , אגב גם שירות זה בחינם ) .

לא התקבלתם או עורכים כמה ראיונות עבודה במקביל , חשוב להפיק לקחים מכל ראיון. מייד בסיום כל ראיון הקדישו עשר דקות לסיכום הראיון , במה הייתם טובים , במה הייתם פחות טובים , מה אפשר לשפר לראיון הבא וכו'

חשוב לקרוא את דפי המשוב שהכנתם לעצמכם על עצמכם לפני כל ראיון , שיפור מובטח לכם ( עלינו )

13) אחרי כל הטיפים הללו עדיין לא מצאתם עבודה , המצב חמור , עליכם לכתוב 100 פעמים את הטיפים הללו , אולי משהו יכנס לראש .

בהצלחה !!!



שלום
אנחנו multumewsc על העצה
אבל אני לא מחפש עבודה
החברה ולהרוויח שלי די טוב
אם אתה צריך טיפול בפסוריאזיס, www.deniplant.eu בקר
בכבוד רב
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic