joi, 10 ianuarie 2013

imuniplant

buna as dori sa comand imuniplant dar eu sun in italia cum as putea sa primesc si cat timp trebuie sa fac acest tratament astept raspunsul dumneavoastra va multumesc o zi buna. ............................................................................................................................ Buna ziua In primul rand trebuia sa ne spuneti pentru ce anume va trebuie ceaiul imuniplant. Pentru a primi plantele in Italia ne trimiteti banii prin western union si cand ii primim expediem pachetul. .............................................................................................................................. Buna ziua, ma numesc G...C........ C.... am 28 ani.ma-m uitat la intrebarile cum ne dam seama daca avem probleme cu imunitatea si la si la nr-le 3,4,5,6,9,14,15,17,am rasp cu da la nr 19 sunt cu vreo 10 kg in plus,nr 20 cand eram mai mic raceam in fiecare an nu imi mai amintesc de cate ori amigdalite sufeream.eu am avut diferite servici care lucram numai de noapte iar ziua dorme-am foarte putin pt ca nu puteam asta se intampla prin 2007 la un moment dat intr-o dimineata mi sa facut rau si enumar simptomele:aveam tensiunea mare imi batea inima parca alergam mi se uscase gura eram ameti ma durea capul ingrozitort am chemat salvarea am fost la urgente dar nu mia gasit nimic,am facut analize la inima la plamani fumam la momentul acela dar ma-m lasat de atunci am facut rezonanta magnetica la cap nimic dar eu tot nu eram in apele mele nu ma simteam bine ,dupa ce sa intamplat mi-am dat demisia de la serviciul nocturn momentan lucrez in italia la un servici ce ma trezesc la 4 dimineata dorm 6,7 ore pe noapte dar tot ma simnt obosit ati putea ajuta cu ceva?am facut ecografie abdominala pt ca ma durea burta mi-a spus ca am aer in intestine ma balonez dau gaze si ficatul putin marit atat.astept parerea dumneavoastra va multumesc. ................................................................................................................................ Buna ziua Eu nu sunt medic sa va pot da sfaturi medicale Eu am fost bolnav de psoriazis si m-am vindecat cu plante medicinale De atunci plantele pentru mine a devenit o pasiune Asa a aparut Deniplant, Imuniplant si Alergiplant Din ce mi-ati relatat eu v-as sugera sa incercati plantele Imuniplant Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic