duminică, 20 ianuarie 2013

eczema seboreica

 Buna ziua,    Am fost la 3 medici dermatologi si toti trei m-au
 diagnosticat cu "eczema seboreica". Toti 3 mi-au recomandat 3 creme
 diferite dar nu pare sa functioneze nici una dintre ele. As dori sa va
 intreb daca ceaiul pe care dumneavoastra il distribuiti rezolva aceasta
 problema? vindeca definitiv sau doar amelioreaza efectele dermatozei?    
  La mine se manifesta un pic diferit decat vad pe internet ca ar trebui sa
 se fie: -Roseata pe fata, doar cand ma incalzesc sau la incalzirea
 aerului/apei. (La dus se vede bine daca ma folosesc apa calda) Pe fata nu
 am scuame si nici nu ma mananca (asa cum scrie pe internet). Mai degraba e
 putin uleioasa zona cu eczema.-Pe cap am matreata uscata dar cu mult
 inaintea aparitiei pe fata a roselii. -Pe cap ma tratez cu Minoxidil 5%
 care da roade. (pe unde am dat, a disparut si matreata iar parul nu mai
cade in acelasi ritm)Credeti ca este eczema seboreica asa cum spun
 medicii? Cum functioneaza tratamentul cu
 ceaiul dumneavoastra? As dori sa comand doza minima pentru a testa daca
 are efect si la mine, cum se face comanda? (mi-am vazut localitatea pe
 lista fancourier de pe siteul dumneavoastra) - Locuiesc in judetul Cluj
 comuna Floresti. (la 5km de Cluj-Napoca)P.S Ceaiul ajuta si la oprirea
 caderii parului?Multumesc,N...V..

  Buna ziua

Au fost pacienti cu acest diagnostic care si-au rezolvat definitiv problema.
O parte din ei au comentat si pe forum.
Atata timp cat ceaiul actioneaza exclusiv intern , se presupune ca rezolva cauzele nu efectul la suprafata.
Eu nu am de unde sa stiu daca si tu iti vei rezolva problema. Acest lucru depinde de organismul tau cum va reactiona. Fiecare raspunde in felul sau.
Eu nefiind medic nu pot sa afirm ca este sau nu dermatita . Numai ei sunt in masura sa puna un diagnostic.
Pentru oprirea caderii parului sunt acele plante (regenerator par) din care se face o tinctura care se aplica pe pielea capului .
Pe data de 01.02.13,pentru a putea obtine produsele noastre puteti veni la biroul din bucuresti intre orele 12-16
Alte detalii la :
0744827881
Cu stima
Gheorghe Giurgiu





r

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic