duminică, 13 ianuarie 2013

am o eczema seboreica care s-a transformat in psoriazis

Buna seara domnule doctor,

Am fost azi la dermatolog.Stiam ca am o eczema seboreica portiuni ca niste
cruste albe la radacina parului care dupa spalare cu sampon special(Selegel)
se transformau in pete rosii. Dansa mi-a spus ca deja boala s-a transformat
in psoriazis pe baza de stres puternic. Deasemenea am mancarimi de piele in
zona sprancenelor pleoapelor,nasului,cefei.Ce plante,ceaiuri imi puteti
recomanda ? Produsul Deniplant acopera si acest gen de afectiune a mea ? In
Constanta aveti puncte de desfacere ? Va multumesc

Buna seara,
In primul rand eu nu sunt medic.
Detalii despre mine si activitatea mea gasiti pe www.giurgiugheorghe.ro
Daca doriti sa folositi ceaiul Deniplant gasiti detalii aici:
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Pentru a intra in legatura cu cei care folosesc acum acest produs intrati aici:
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/viewtopic.php?p=6629#6629

Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic