joi, 17 ianuarie 2013

am fost diagnosticata cu psoriazis

bunaziua ,am fost diagnosticata cu aceasta boala in urma cu 8 ani dupa
nasterea primei fetite care este perfect sanatoasa acum 2 ani am mai
nascut o fetita dar aceasta se imbolnaveste mereu are imunitatea foarte
scazute este posibil sa fie din cauza bolii mele? cat a fost ea bolnava
nu am mai facut tratament deoarece am o viata de familie foarte linistita
si nu ma enervez deloc dar acum dupa ce am intarcat-o mi-au iesit iar in
cap si la nas ,mi-a cazut parul in unele locuri ij cap dar mi-a crescut
la loc ,am citit pe net ca ma poti ajuta sa rezolv problema aceasta iti
multumesc anticipatv


Buna seara
Pentru a obtine ceaiul Deniplant va rog cititi aici
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Alte detalii la0744827881
cu stima
Gheorghe Giurgiu


>

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic