joi, 17 ianuarie 2013

parapsoriazis

Stimate domnule Giurgiu, Exista cumva vreo farmacie in zona centrala a orasului unde as putea gasi Deniplant? Imi aduc aminte ca am mai facut o cura acum cativa ani si mi-a facut bine. Mai gasesc ceaiul la acea farmacie de pe Bdul Elisabeta? Sau la alta? Cand am luat randul trecut aveam doar parapsoriazis. acum situatia s-a agravat in sensul ca mi-a aparut chiar psoriazis. Uitasem de ceaiul dvs, si m-am tratat doar cu unguente. Eu insa sunt digura ca e nevoie si de tratament intern, pentru a ajuta organismul. Astept un rspuns de la dvs. Cu stima, C.... M.......... .................................................................................................................................. Buna seara, Plantele Deniplant se gasesc acum numai la biroul din sos pantelimon nr 258 bl 47 sc c et 3 ap 142 interfon 142 sector 2 bucuresti Eu sunt la birou pe data de 01.02.13 intre orele 12-16 Pentru programari si alte detalii sunati la 0744827881 -- Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro ..................................................................................................................................... Cu ce mijloace de transport in comun se ajunge la dvs.? LA ce statie cobor? Voi veni pe 01.02, dar as avea nevoie de aceste amanunte. .............................................................................................................................. una ziua Cu autobuzul 104, 335 , tramvai 14, 36, statia Chisinau

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic