miercuri, 2 ianuarie 2013

De vreo 7 ani am fost diagnosticata cu psoriazis vulgar

Buna ziua. Ma numesc m....si sunt din Brasov. De vreo 7 ani am fost diagnosticata cu psoriazis vulgar . Pe vremea aceea , adica cu ani in urma, imi apareau pete mici pe la ochi . Iar pe corp mai rar. Am folosit mult timp hidrocortizon , apoi am descoperit ca fluocinolonul avea un efect mai bun, dar in urma tratarii pielii cu aceste unguente, mi s-a subtiat si dezhidratat pielea fetei. Dar acum de vreo 2 luni de zile am tinut un regim de slabire (disociat) astfel cand aveam 2 zile de lactate, atunci se declansa eruptia psoriazisului , pe fata dar mai ales pe corp, pe suprafete mari, am pete mari rosietice care ca mananca sau cateodata ma ustura. Imi creeaza un disconfort iesit din comun. Am citit undeva de Keratoliz si am folosit un tub dar nu are efect mai de loc. Pe langa ca este foarte scum( 38 lei un tub) , se termina cam intr-o saptamana si nu are efect. Doar o mica ameliorare. sunt bani aruncati in vant. De aceea as incerca si eu un tratament cu acest ceai Deniplat , daca este atat de bun. As face si eu o comanda prin posta cu plata la primirea coletului ,

Buna ziua

Datorita secetei, anul acesta nu am mai putut obtine plante in cantitati mari si din acest motiv a trebuit sa ne restrangem activitatea,
In acest moment nu mai avem un serviciu postal care sa se ocupe cu trimiterea prin posta.
Plantele se pot obtine numai dtirect de la biroul din bucuresti
Luna acesta pe data de 11.11.11 intre orele 12-16
pentru alte detalii sunati la 0744827881 sau 0212338973

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic