sâmbătă, 5 ianuarie 2013

plantele pentru psoriazis

Buna ziua.
Sunt baiatul cu care ati vorbit azi dimineata la telefon, v-am trimis bani , acesta este numarul dat de la western union: 74......, iar adresa mea este :MARIUS G.. calle ....PRADEJON, provincia LA RIOJA ,cod.26510, SPANIA va multumesc !sper sa-mi fie de ajutor produsul dumneavoastra. As mai avea o intrebare . Cand puteti sa mi-l trimiteti ? ...................................................................................................................................
Buna ziua PE data de 07.01.13 vom ridica banii si tot atunci va pleca pachetul de la noi cu plantele pentru psoriazis. Dupa ce cititi prospectul daca aveti nelamuriri sa-mi scrieti
Cu stima, Gheorghe Giurgiu www.deniplant.ro

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic