duminică, 15 noiembrie 2009

Sunt din Alba Iulia,am psoriazis de la varsta de 10 ani,

Buna ziua,
sunt G,,,,,,,, R,,,,,, din Alba Iulia,am psoriazis de la varsta de 10 ani,
am tinut un regim alimentar foarte strict acum 8 ani si de atunci pana acum nu am mai avut probleme
insa in aceasta toamna psoriazisul a reaparut.
As vrea sa cumpar ceaiul DENIPLANT si imi doresc ca acest ceai sa ajunga cat mai repede la mine.
Va rog sa-mi trimiteti prin e-mail modalitatea de a primi acest ceai prin curier rapid si modul in care sa va platesc cat mai repede posibil.

Va multumesc

Buna ziua
Detalii despre cum se poate obtine ceaiul deniplant gasiti la :
http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Pe scurt cand primim banii expediem plantele cu fancurier si la primirea coletului platiti numai taxele postale

Alte informatii la 0744827881 sau 0212338973
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic