joi, 12 noiembrie 2009

psoriazis unghial

Domnule Giurgiu sunt din Alba Iulia şi vă rog să-mi spuneţi dacă pentru forma de psoriazis unghial la care se adaugă unele dureri la nivelul genunchilor (posibilă artrită provenită de la aceiaşi boală) sunt şanse de ameliorare sau vindecare.
Vă relatez pe scurt care sunt simtomele bolii:
Soţia mea are 41 de ani iar acum aproximativ 5 ani, după o perioadă de stres determinată de unele probleme de sănătate ale mele, s-a lovit la una din unghii şi sub aceasta a început să apară o anumită crustă iar unghia a început să se îngroaşe şi se desprindă de patul unghial. În urma altor accidente care le-a avut la alte unghii a păţit acelaşi lucru pentru ca în final să ajungă să-i fie afectate 5 unghii la mâini şi vreo 6 la piciare. Am fost la mai mulţi medici şi a urmat mai multe tratamente cu tot felul de antimicotice dar rezultatul a fost aproape zero. Ultimul consult a fost la un profesor universitar la Cluj Napoca, ocazie cu care am costatat că diagnosticul pus şi medicamentele prescrise nu au avut efect, concluzia noastră fiind că ar putea fi un psoriazis unghial. Din acel moment soţia s-a mai linistit a luat câteva medicamente pe bază de drojdie (revalid etc), unghiile au mai revenit la normal, dar de aprozimativ 4 luni de zile au început să o doară genunchii, la început dimineaţa până să se ridice din pat ca mai apoi şi în timpul zilei. În urma analizelor efectuate am constatat că Aslo a fost de 600 când limita normală este de 200 şi a început un tratament cu antiinflamatoare, moldamin o injecţie pe săptămână şi respectiv artrostop rapid 3 tablete pe zi. După toate acestea nu prea se văd rezultate şi ne este frică să nu fie o complicaţie a problemelor care le are la unghii şi să se complice mai mult.


Buna ziua
Au fost pacienti care au avut rezultate pozitive si care au avut si psoriazis la unghii
chiar si eu am avut si la unghii
Trebuie sa incerce sa vada cum raspunde organimsul
Pana nu incearaca eu nu am cum sa spun daca va merge sau nu
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic