marți, 3 noiembrie 2009

Daca insa e vorba totusi de o dermatita seboreica, credeti ca Deniplant are efect si asupra ei

alexandra ale: Buna ziua
alexandra ale: Am trimis ieri banii prin posta pentru o cutie cu ceai Deniplant
alexandra ale: Ca sa nu existe neintelegeri, va mai scriu aici adresa la care trebuie sa se livreze: ......
alexandra ale: De cand am aflat de Deniplant, numai la el ma gandesc. Abia astept sa incep tratamentul. Eu am fost diagnosticata cu dermatita seboreica la nivelul scalpului, in urma cu 8 ani. Eram in perioada examenului de bacalaureat cand mi s-a declansat boala. Eu insa nu sunt convinsa ca medicul a stabilit diagnosticul corect. Banuiesc ca ar fi un psoriazis al scalpului din cate am citit eu despre aceasta boala. Daca insa e vorba totusi de o dermatita seboreica, credeti ca Deniplant are efect si asupra ei? Va rog sa-mi raspundeti. Pentru mine este foarte important sa scap de aceasta boala si simt ca Deniplant este remediul. Pana acum am folosit doar Diprosalic solutie, insa efectul este de foarte scurta durata (cateva zile)
alexandra ale: Va multumesc si astept un raspuns de la dvs.
giurgiu gheorghe: buna seara
giurgiu gheorghe: Va rog sa trimiteti adresa la email giurgiu@deniplant.ro
giurgiu gheorghe: In acest moment eu nu va pot spune daca deniplant va va ajuta sau nu
giurgiu gheorghe: Trebuie vazut cum va raspunde organismul dumneavoastra
giurgiu gheorghe: Si acest lucru se va vedea in prima sau a doua luna de folosire.


Show Recent Messages (F3)

alexandra ale: Am inteles asta, dar din experienta dvs. acest tratament a dat rezultate si la alte persoane cu dermatita seboreica?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: chir pe forum mi se pare ca a scris cineva
giurgiu gheorghe: si chiar mai bine de cat la psoriazis
alexandra ale: super
alexandra ale: inseamna ca va da rezultate si la mine
giurgiu gheorghe: sa dea Dumnezeu
alexandra ale: atunci astept sa primesc ceaiul si o sa vedem ce se va intampla
alexandra ale: va multumesc deocamdata
giurgiu gheorghe: cu placere
alexandra ale: oricum e prima data cand chiar cred ca voi scapa de aceasta boala
giurgiu gheorghe: e foarte bine acest lucru va fi benefic
alexandra ale is typing a message.
alexandra ale: o zi frumoasa in continuare, va doresc
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic