marți, 10 noiembrie 2009

stau la londra si am psoriazis

daimond inima de aur: sal
giurgiu gheorghe: buna ziua
daimond inima de aur: am si eu o intrebare dsaca se poate
giurgiu gheorghe: da
daimond inima de aur: am psoriasis
giurgiu gheorghe: nu esti singurul
daimond inima de aur: si nu stiu cum sa mai scap de ea
giurgiu gheorghe: www.deniplant.ro
daimond inima de aur: stiti cumva ceva de genul dieta
giurgiu gheorghe: este singura varianta pe care o stiu
giurgiu gheorghe: fara regim fara restrictii
giurgiu gheorghe: fara unguente
giurgiu gheorghe: ce mai vrei
daimond inima de aur: am peste tot psoriasis
giurgiu gheorghe: mai mult de atat nu se poate
giurgiu gheorghe: daca ai dat cu unguente e si normal
giurgiu gheorghe: citeste pe forumul nostru sa vezi ce au patit si ceilalati
daimond inima de aur: asa mia dat doctorul
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: ce avea el psoriazis
giurgiu gheorghe: daca ar fi avut el nu si-ar fi dat
daimond inima de aur: dar stiti ceva de genul dieta...nu prea am posibilitatea sa cumpar....ca eu nu sunt in tara
giurgiu gheorghe: cu am spus pentru asa ceva nu este nevoie de dieta
giurgiu gheorghe: e o pacaleala
giurgiu gheorghe: unde stai
giurgiu gheorghe: trimitem in toata europa sua sau asia
daimond inima de aur: londra
giurgiu gheorghe: chiar ieri am trimis acolo
daimond inima de aur: cat costa
giurgiu gheorghe: 35 euro pe luna(150 RON)
giurgiu gheorghe: si taxele postale 15 euro
giurgiu gheorghe: preturile sunt afisate pe site
daimond inima de aur: nu stiti de ce apare boala asta
giurgiu gheorghe: sunt mai multe cauze
giurgiu gheorghe: poti citi pe forum despre ele
giurgiu gheorghe: este o dereglare interne cu raspuns cutatat exterior
daimond inima de aur: in cat timp se vindeca
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare pacient in parte
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni
giurgiu gheorghe: altii 2 ani
daimond inima de aur: si dupaia mai apare
giurgiu gheorghe: la mine nu a mai aparut de peste 25 ani
giurgiu gheorghe: la altii a aparut dupa 10 ani
giurgiu gheorghe: depinde de fiecare organism

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic