duminică, 15 noiembrie 2009

Intrebari noi legate de psoriazis

CATALIN BOTEANU

Data inscrierii: 16/Apr/2007
Mesaje: 5
Localitate: BUCURESTI trimis: 20/05/2007 19:25 Titlul subiectului: intrebari noi

Am fost diagnosticat cu psoriazis acum 28 ani, timp in care am incercat nenumarate tratamente fara nici un rezultat. Boala s-a exstins foarte mult. Am inceput tratamentul cu ceai acum 2 luni si intradevar crustele s-au subtiat vizibil, dar deocamdata nici o plaga nu a disparut. As vrea sa stiu de la cei care au boala veche si intr-un stadiu foarte avansat cam dupa ce perioada au inceput sa dispara efectiv plagile?


In general in prima sau a doua luna se urmareste sa se vada daca organismul raspunde si cum .
Daca spui ca la tine cojile s-au mai subtiat fara sa dai cu nici un unguent , inseamna ca organismul a raspuns , insa va merge destul de incet.





lilianachirila

Data inscrierii: 15/Ian/2007
Mesaje: 53
Trimis: 28/07/2007 09:22 Titlul subiectului:

Si eu am de 30 de ani psoriazis, la mine efectele tratamentului sunt la fel, in sensul ca s-au subtiat cojile , dar tocmai am fost la mare si de acolo m-am intors aproape vindecata, doar cu cateva puncte in loc de leziunile de 5-6 cm.
Va recomand sa mergeti la Eforie Sud si sa faceti bai de namol la Techerghiol. Eu asa am facut .
Oricum continui tratamentul cu Deniplant.
Sanatate multa !



Dupa ce mergeti in aceste statiuni , chiar dca nu se mai vede nimic pe piele, va recomand sa nu intrerupeti ceiul Deniplant pentru c problema interna nefiind rezolvata definitiv, exista posibilitatea sa mai apara ici colo un punct.
Daca timp de 2 -3 luni dupa ce ati venit de acolo nu a mai aparyut nici un punct , puteti renunta treptat (o zi da una nu ) si la ceaiul deniplant
_________________



Nici o clipa nu m-am gandit sa renunt la deniplant, deoarece sunt convinsa ca problema mea nu s-a sfarsit aici, a fost un fel de vindecare "fortata". Acum sunt curioasa cat de multe leziuni or sa-mi apara in timp, avand in vedere ca voi continua tratamentul cu deniplant.


nu prea multe ....foarte rar ...si vor trece mai repede decat cele vechi...numai bine si sanatate multa!




CATALIN BOTEANU

Data inscrierii: 16/Apr/2007
Mesaje: 5
Localitate: BUCURESTI Trimis: 30/07/2007 20:31 Titlul subiectului:

Sub nici o forma nu trebuie renuntat la ceai! Parerea mea este ca dupa bai de soare si namol la mare are loc o cosmetizare, de fapt, a pielii



naeadrian

Data inscrierii: 27/Feb/2007
Mesaje: 22
Localitate: Bucuresti Trimis: 12/10/2007 17:09 Titlul subiectului: La mare e ideal pt bolnavii de psoriazis

Var asta am fost la mare... si am stat 7 zile... cand am ajuns pe plaja imi era foarte rusine sa ma dezbrac si asta in cazul in care aveam pe tot corpul in plagi destul de mari!
Insa am gasit un loc in eforie mai la marginea plajei unde era banuiesc pentru nudisti .... dar nu era nimeni .... Dupa 3 zile de baie sarata crema doina , dusuri , ceai ... si mai ales fara stresul serviciului mi-a dat seama ca ceva se intampla cu mine... Dupa ce m-am bronzat aveam acceasi culoare uniform pe tot corpul si parca nu mai aveam nimic.... apoi in ultima zi am facut palaja de fata cu toata lumea dandu-mi seama ca pe nimeni nu interesa de problema mea si ca nu se mai vedea decat piela bronzata... a fost un lucru extraordinari ... deoarece nu mai fusesem la mare de 10 ani si in ultima zi chiar nu mai vroiam sa plec pentru ca imi disparuse apoape tot ....
Cu parare de rau vreau sa va spun ca dupa ce m-am intors la munca in stres si oboseala au inceput sa apara iar.. dar punctulete mici .. sper sa le pot controla si sa dispara definitiv...
Multa bafta si nu ratati la anu` soarele..



psorica

Data inscrierii: 16/Sep/2007
Mesaje: 80
Localitate: BUCURESTI Trimis: 17/10/2007 08:29 Titlul subiectului:

vara viitoare mergem mai multi, facem gasca mare si ne amuzam unii pe seama altora...terapie de ras...si nu primim pe nimeni altcineva...conditia e sa aibe psoriazis ...numai pe d-l Giurgiu, evident



zozo

Data inscrierii: 28/Ian/2007
Mesaje: 598
Trimis: 17/10/2007 12:35 Titlul subiectului:

Ii primim si pe cei care s-au vindecat sau mai au putin!! Facem cu intrare si scriem : plaja Giurgiu !



psorica

Data inscrierii: 16/Sep/2007
Mesaje: 80
Localitate: BUCURESTI Trimis: 18/10/2007 07:58 Titlul subiectului:

interesanta idee...


giurgiu
MODERATOR


Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 18/10/2007 20:17 Titlul subiectului:

Cand eu spuneam ca aici pe forum trebuie sa facem terapie de grup , poate m-ati luat in ras.

Americanii practica acest sport de ani de zile si pacientul chiar daca nu are Deniplant sa se trateze, faptul ca se intalneste cu un alt coleg de suferinta si schimba cateva pareri, conteaza pentru el.

Iata ca ideile nu lipsesc si va vin chiar voua pe parcurs.

Sa stiti ca nu am renuntat la ideea cu intalnirea, insa in acest moment sunt prea prins cu procesul. Dupa ce ma voi mai linisti vom face si acea intalnire.
_________________



roxrml
Locotenent colonel


Data inscrierii: 21/Apr/2008
Mesaje: 361
Localitate: Brasov, Romania Trimis: 22/04/2008 23:58 Titlul subiectului: Re: La mare e ideal pt bolnavii de psoriazis

naeadrian a scris:
Var asta am fost la mare... si am stat 7 zile... cand am ajuns pe plaja imi era foarte rusine sa ma dezbrac si asta in cazul in care aveam pe tot corpul in plagi destul de mari!
[...] Dupa ce m-am bronzat aveam acceasi culoare uniform pe tot corpul si parca nu mai aveam nimic.... apoi in ultima zi am facut palaja de fata cu toata lumea dandu-mi seama ca pe nimeni nu interesa de problema mea si ca nu se mai vedea decat piela bronzata... a fost un lucru extraordinari ... deoarece nu mai fusesem la mare de 10 ani si in ultima zi chiar nu mai vroiam sa plec pentru ca imi disparuse apoape tot ....



Nae: Am stat in Constanta ani buni si mergeam in fiecare week-end la plaja. N-am avut nicio jena niciodata sa ma expun cat eram de frumusel si dupa primele 5 minute iti garantez ca nimeni nici nu se mai uita la tine, toti isi vad de ale lor de parca tu n-ai nimic. Nu te mai stresa. Si du-te la nudisti doar daca vrei sa scapi de petele din locurile unde nu te bate de obicei soarele

Oricum ma bucur ca ai raspuns atat de bine la cura heliomarina, eu nu reuseam la finalul verilor decat sa arat mai decent, dar oricum clar vizibil de la departare... bronzat negru cu pete rosii macar scapam de ucigasa descuamare.



aanitzaa
Soldat



Data inscrierii: 10/Mai/2009
Mesaje: 4
Localitate: targoviste Trimis: 10/05/2009 00:31 Titlul subiectului:

Eu am aceasta boala de 5 ani si am incercat tot ce este posibil....si nimic.Insa nu mi sa recomnadat sa merg la mare



roxrml
Locotenent colonel


Data inscrierii: 21/Apr/2008
Mesaje: 361
Localitate: Brasov, Romania Trimis: 30/05/2009 16:54 Titlul subiectului:

Unii recomanda sa mergi la mare, altii nu. Chestia e ca pentru a avea efect, trebuie stat MULT la soare. Sau stai 2 luni si iti faci un bronz ca la carte, sau stai 10 zile in care stai de dimineata pana seara, practic pana la limita sa nu te arzi (prea tare). A propos, arsurile solare (gr.1 si 2) influenteaza POZITIV psoriazisul, nu am o explicatie, oricum nu va recomand totusi.

Stat MULT la soare = risc de cancer de piele - de-asta nu se recomanda in psoriazis. Nu are legatura cu psoriazis-ul, cat cu faptul ca risti alte bucurii fata de care psoriazisul o sa ti se para nimica toata. Cremele de plaja, exceptand efectul emolient, nu influenteaza psoriazisul - se pot folosi cu nadejde.

Afirmatiile sunt subiective desigur si sunt rezultatul observatiilor empirice proprii. Tratati-le in consecinta...


giurgiu
MODERATOR


Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 30/05/2009 19:39 Titlul subiectului:

La mare existra CURA HELIO MARINA
Sunt multi factori benefici in acest proces inclusiv faptul ca esti in concediu si linistit.

Oare de ce cei care stau in constanta au psoriazis?
_________________



AB

Data inscrierii: 13/Feb/2007
Mesaje: 131
Localitate: Bucuresti Trimis: 02/06/2009 09:38 Titlul subiectului:

Simplu, pentru ca a locui in Constanta nu e totuna cu statul la soare.



giurgiu
MODERATOR


Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 02/06/2009 13:33 Titlul subiectului:

raspunsul nu este acesta , pentru ca am cunoscut foarte multi constanteni bolnavi de psoriazis care au stat in fiecare zi la soare pentru a scapa de psoriazis si nu au scapat. Sunt convins ca ar prefera sa stea la soare de cat sa foloseasca unguente sau sa stea cu sticla de ceai dupa ei toata ziua.


roxrml

Data inscrierii: 21/Apr/2008
Mesaje: 361
Localitate: Brasov, Romania Trimis: 02/06/2009 16:58 Titlul subiectului:

Cei care stau in Constanta ii recunosti usor, ca-s cei mai putin bronzati, dar n-au pielea prea alba, ci un bronz discret si uniform. N-au timp sa mearga la plaja decat in week-end, in niciun caz intensiv... Chiar ei au vorba asta, "cei mai albi is cei din Constanta si cei care au ajuns azi in Constanta".


giurgiu
MODERATOR


Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 02/06/2009 17:54 Titlul subiectului:

eu nu vorbesc de omul obisnuit
eu vorbesc de cel bolnav, care ar face orice sa nu mai fie



tudor32

Data inscrierii: 23/Iun/2009
Mesaje: 67
Localitate: Resita Trimis: 03/07/2009 09:40 Titlul subiectului:

Probabil faptul ca locuiesc in mediul respectiv ii face sa devina imuni la cura heliomarina. Sau, e posibil ca organismul sa reactioneze si boala sa nu fie atat de agresiva ca in cazul celor din alte regiuni, situatie in care nu au de unde sa stie daca nu sunt influentati benefic de soare si mare. Daca ar locui in alta parte si ar merge doar sezonier la mare poate ar fi sesizabila o imbunatatire si in cazul lor.


ORICE? Imposibil! Trebuie doar sa fii foarte atent ce mananci, sa bei ceaiul cu sfintenie (da, si la plaja!) si ...sa faci plaja, evident. Testat in fiecare an de mine cu succes garantat. Cine exclude ceaiul sau alimentatia sanatoasa sau face excese de alcool, fumat etc. si se bazeaza exclusiv pe bronzat se pacaleste cu siguranta. Dar acestia nu se mai incadreaza la "fac ORICE sa nu mai fie bolnavi"

Am locuit la mare o buna parte din viata. Nu exista "imunitate la cura heliomarina". Tot -absolut tot - ce ai scris tu in acest post este gresit. PRECIS. Pot confirma


tudor32

Data inscrierii: 23/Iun/2009
Mesaje: 67
Localitate: Resita Trimis: 09/07/2009 18:30 Titlul subiectului:

Te cred! Era doar o parere fara valoare de adevar absolut. Incercam sa gasesc o explicatie .

Mara 2

Data inscrierii: 12/Iul/2009
Mesaje: 5
Trimis: 12/07/2009 16:33 Titlul subiectului:

Ma numesc Mara, am avut 18 ani psoriazis pe scalp, si, culmea, cand mi-a disparut de pe scalp mi-au aparut petele pe corp. Nu multe, dar destul cat sa ma necajeasca. Am incercat cu diferite unguente, rezultate bune au dat cele de la Psoremis, insa sunt foarte costisitoare... Si faza cu soarele a tinut in primii 2-3 ani, insa anul acesta... Incerc acum cu ceaiul Deniplant si, vazandu-va pe voi multumiti de tratament, am zis, de ce nu si eu. Incerc, mi-e teama sa nu se extinda. Desi am boala de 18 ani, inca mai am sperante, mari sperante ca intr o zi va fi din nou bine...


giurgiu
MODERATOR


Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 13/07/2009 13:24 Titlul subiectului:

De la ceai nu are cum sa se extinda. In cel mai rau caz nu va merge.
Tendinta de extindere este atunci cand se intrerup tratamentele care au avut la baza cortizon.


roxrml
Data inscrierii: 21/Apr/2008
Mesaje: 361
Localitate: Brasov, Romania Trimis: 20/07/2009 07:48 Titlul subiectului:

...sau pur si simplu psoriazisul se generalizeaza - asa face el la un moment dat (nu e neaparat legat de (ne)utilizarea de unguente. E bine ca ai o forma relativ usoara - inseamna ca la tine rezultatele vor fi mult mai bune mult mai repede decat la noi... cel putin, asa estimez eu si asa-ti si doresc
_________________

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic