duminică, 15 noiembrie 2009

CEI CARE DORESC SA SE INTALNEASCA SI SA DISCUTE DESPRE BOALA LOR PSORIAZIS

Buna,
si pe mine m-ar interesa o intalnire de acest gen. Sunt bolnava de psoriazis de 20 de ani si mi-ar place sa discut si cu altii care au aceasta boala.Daca aflati ceva scrieti pe forum, sunt din jud. Mures.


buna as dori sa stiu daca exista cineva pe acest forum cu psoriazis din targoviste......astept raspuns

buna.nu mai stau in tgv ,dar stau foarte aproape in titu...
daca vezi mesajul meu vb mai multe...

in sfarsit am gasit pe cineva din dambovita. ast mesajele tale

mda.la mine nu este o stare asa avansata.in coate si foarte putin in cap la spate am.am mai avut si in alte locuri si au disparut singure.
acum incerc un tratament cu revalid si niste vitamine si am 2 unguente 1 de zi si unul de noapte de la o clinica din bucuresti.tind sa cred ca functioneaza acest tratament.



nici la mine nu e foarte rau dar e nasol ca e pe picioare eu folosesc acu dermovate.eu am incercat toate clinicile din bucuresti

pe picioare,adica la gnuchi?
eu am fost la psoremis.ai fost acolo?

si ce ai rezolvat la psoremis
_________________

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic