sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Confuzie pertinenta

Anda:
Domnule Giurgiu, din dorinta de a face bine si a impartasi din sansa de a birui psoriazisul, am sunat aseara o prietena care are si ea psoriazis. I-am spus ca sunt fericita ca am cumparat ceaiul Deniplant ca am pregatit prima portie pt dimineata, bla, bla...Ce mi-a raspuns m-a descumpanit total, precum si increderea ca mai exista si adevaruri si bine pe lumea asta in afara de profit.Mi-a spus : "draga, am baut si eu ceaiul asta acum vreo 10 ani, aparuse stirea in ziar, era in Drumul Taberii, cantitatea pt prima luna nu costa nimic, pe urma a fost 25 ron, 35 ron. Tot cu 1 litru apa fiarta pana la ,75l, nu erau pliculete ci ierburi vrac , iti faceai tu dozele zilnice. Si era si lamaia taiata felii. " Va intreb dl Giurgiu, tot dvs ati fost si atunci, sau a mai avut cineva ideea adaugarii unei lamai???!!!

Buna ziua
Acum 10 ani eu am avut un birou in drumul taberei si ceaiul se prepara tot cu lamaie.
Eu nu ascund faptul ca au fost pacienti (10-15%) carora nu le-a raspuns organismul la acest ceai, insa sunt si ceilalti 85% care sau bucurat de rezultate pozitive.
Organismul fiecaruie este un unicat si raspunde in felul sau fie la tratamentul medical fie la cel naturist.
Pe forum sau pe blog a postat cineva un mesaj in care spune ca sotul este aproape vindecat iar ei nu i-a mers.
http://deniplant.blogspot.com/2009/11/sotul-meu-este-aproape-vindecat-de.html

Si pentru a dovedi faptul ca nu e vorba numai de profit, exista GARANTIA DENIPLANT care spune ca dupa o luna daca nu sunteti multumita, puteti veni la birou si primi banii inapoi, fara nici o alta discutie.
Mai mult de atat nu putem oferi .
As vrea sa stiu si eu daca ati primit vreodata banii inapoi pe unguentele sau tratamentele folosite care nu v-au ajutat .


Anda:
Multumesc pentru precizare. Voiam sa fiu sigura ca nu mai este altcineva cu acest ceai. Am nevoie de aceasta siguranta pt ca eu chiar cred in vindecarea mea cu acest ceai.


Giurgiu:
Ma bucur sa aud acest lucru , pentru ca si increderea are un rol important in aceasta lupta cu boala.

Ai vazut ca suntem deschisi discutiilor , pentru ca numai discutand poti rezolva problemele ce te framanta. De acea am facut si forumul si blogul unde este postata Corespondenta Deniplant

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic