sâmbătă, 14 noiembrie 2009

eu am avut psoriazis la coate genunchi si pe abdomen iar dupa folosirea ceiului dumneavostra mi-a trecut f repede

buna seara domnule giurgiu
in speranta ca o sa imi raspundeti va scriu acest e-mail
vreau sa stiu unde va pot gasi in bucuresti sa ma vedeti si sa pot achizitiona ceaiul deniplant
vreau sa spun ca am folosit ceaiul dumnevostra cred ca acum 10 ani cu rezultate foarte buna
eu am avut psoriazis la coate genunchi si pe abdomen iar dupa folosirea ceiului dumneavostra mi-a trecut f repede
acum am o problema cu dermatita seboreica la nivelul fetei (asa am fostdiagnosticat de dermatolog) si as vrea sa stiu unde va pot gasi si inte ce ore si ce imi recomandati
sper sa imi raspundeti
va multumesc foarte mult
cu stima Urucu Mircea

Buna ziua
Daca ati mai folosit ceaiul Deniplant inseamna ca stiti ca eu nu sunt medic si nu pot acorda consultatii.
Putem sta insa de vorba pe tema Deniplantului
Ma gasiti in fiecare vineri intre orele 14 -16 la biroul din Sos Pantelimon nr 258, bl 47 sc c et 3 ap 142 sector 2 Bucuresti.
Detali la http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
Cu stima
Gheorghe Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic