duminică, 22 noiembrie 2009

de doi ani nu am mai avut nici o leziune de psoriazis

axel_pur axel: bunaseara
giurgiu gheorghe: buna seara
axel_pur axel: sunt si eu bolnav de psoriazis
axel_pur axel:
giurgiu gheorghe: da
axel_pur axel: si acum 2 ani am luat de la dumneavoastra
axel_pur axel: ceaiul deniplant
axel_pur axel: de 2 ani nu au mai aparut
axel_pur axel: dar acu de vreo 3 saptamani
axel_pur axel: au aparut
axel_pur axel: si am comandat din nou ceaiul saptamana trecuta
giurgiu gheorghe: cine a trimis banii si la ce adresa
axel_pur axel: am o saptamana de cand il beau
giurgiu gheorghe: ok
axel_pur axel: purza george
giurgiu gheorghe: da
axel_pur axel: vroiam sa va intreb cv
axel_pur axel: aaaaaa
axel_pur axel: ..
axel_pur axel: ele abeau au inceput sa iasa
axel_pur axel: daca beau ceaiul pot da inapoi
giurgiu gheorghe: cu sigurantaq
axel_pur axel: sau bubitele isi au cursul lor
axel_pur axel: ?
giurgiu gheorghe: daca organismul a raspuns odata va raspunde si acum
giurgiu gheorghe: depinde de corganism cat de repede
axel_pur axel: am inteles
axel_pur axel: am citit pe forum parca
axel_pur axel: era o doamna daca nu ma insel
axel_pur axel: care a zis ca dupa ce sa vindecat a continuat inca o luna
axel_pur axel: cu ceaiul si de atunci nu iau aparut
giurgiu gheorghe: da trebuie intrerupt treptat ceaiul dupa ce dispar absolut toate punctele
axel_pur axel: eu am intrerupt definitv dupa ce nu au mai iesit
giurgiu gheorghe: sunt pacienti carora nu lea mai aparut de peste 10 ani
axel_pur axel: am baut aproximativ 1luna si jumatae
axel_pur axel: jumatate
giurgiu gheorghe: trebuia intrerupt treptat
axel_pur axel: au disparut si chiar daca miau mai ramas ceaiuri eu nu leam baut
giurgiu gheorghe: intr-o luna nu s-a vindecat nimeni
axel_pur axel: am inteles
giurgiu gheorghe: foarte rau
giurgiu gheorghe: posibil a fost o vindecare mai rapida la suprafata dar in interior nu
axel_pur axel: si de asta poate au revenit in asa scurt timp
giurgiu gheorghe: si de acea acum au aparut din nou
axel_pur axel: bine oricum is bucuros pentru ca 2 ani
axel_pur axel: nu am mai avut grija lor deloc
giurgiu gheorghe: sigur e si acest lucru o realizare
axel_pur axel: acum 2 ani erau si mai multe puncte pe tot corpul
giurgiu gheorghe: dar trebuie inteles ca boala trebuie vindecata interior
axel_pur axel: acum sunt la inceut miau aparut mai multe pe fata
giurgiu gheorghe: ai folosit unguente
axel_pur axel: acum 2 ani pana sa stiu de dumneavoastra
axel_pur axel: da am folist multe unguente
axel_pur axel: acum nu
axel_pur axel: doar untura de porc
giurgiu gheorghe: dupa acea nu?
axel_pur axel: pentru inmuirea crustelor
axel_pur axel: nuu
axel_pur axel: acum nu mai foloesesc nici un unguent
axel_pur axel: la mine deja toate unguentele imi faceau rau
axel_pur axel: inainte
axel_pur axel: sa stiu de ceaiul deniplant
giurgiu gheorghe: e foarte bine
axel_pur axel: deci pentru a putea scapa de boala in interior
axel_pur axel: imi recomandati sa folosesc in continuare ceaiul chiar daca ele miau disparut
giurgiu gheorghe: pai nu ai vazut ca fara altceva fara unguente sau alte medicamente fara regim au disparut leziunile?
axel_pur axel: daa
giurgiu gheorghe: eu nu recomand ca nu sunt medic
giurgiu gheorghe: daca stii ca ti-a facut bine il poti folosi din nou
axel_pur axel: da pai eu acu deja il folosesc de 1 sapt
giurgiu gheorghe: e bine
axel_pur axel: pai atunci asa voi face
axel_pur axel: dupa ce imi trec de tot
axel_pur axel: voi continua sa mai beau ceai
axel_pur axel: doamna aceea spunea
giurgiu gheorghe: cand nu se mai cunoaste nimic faci o zi da una nu timp de 2 luni
axel_pur axel: ca nu bea ceaiul in fiecare zi
axel_pur axel: ci la 2 -3 zile dupa vindecarea completa
giurgiu gheorghe: da o data la 2 zile apoi o data la -4 zile
axel_pur axel: am inteles
axel_pur axel:
giurgiu gheorghe: si mai tarziu o data pe saptamana
axel_pur axel: va multumesc foarte mult
giurgiu gheorghe: cu placere
axel_pur axel: si ma scuzati daca v-am deranjat la ora aceasta
giurgiu gheorghe: nici o problema
axel_pur axel is typing a message.
axel_pur axel: multa sanatate
giurgiu gheorghe: la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic