vineri, 6 noiembrie 2009

am primit astazi ceaiul deniplant

Show Recent Messages (F3)

Valentina Vasile: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
Valentina Vasile: am parimit azi ceaiul
giurgiu gheorghe: bine
Valentina Vasile: da ma antreb cum de a ajuns atat de repede
Valentina Vasile: eu am pus bani joi
giurgiu gheorghe: nu pot sa-mi dau seama
giurgiu gheorghe: eu l-am trimis ieri
Valentina Vasile: ma gandeam ca lati trimis anainte
giurgiu gheorghe: nu
Valentina Vasile: ca eu sa pun bani
giurgiu gheorghe: intai se ridica banii si apoi pleaca coletul
giurgiu gheorghe: a plecat insa in aceasi zi
Valentina Vasile: da asa repede/?
Valentina Vasile: multumesc
giurgiu gheorghe: o fi ceva cu posta
giurgiu gheorghe: concureaza cu fan curier
Valentina Vasile is typing a message.
Valentina Vasile: da multumesc o seara buna
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: buna seara

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic