sâmbătă, 28 noiembrie 2009

are perfecta dreptate, nu te poti prezenta la un interviu cu leziuni vizibile de psoriazis.

tudor32
O parte a bolii se datoreaza si atitudinii pe care o ai fata de tine, inceraca sa te privesti intr-o oglinda imaginara care sa-ti scoata in evidenta calitatile interioare, sufletul , gandurile, idealurile si da la o parte gandurile negre legate de partea fizica a personalitatii tale, stiu ca e greu, FOARTE GREU, insa pentru a izbandi trebuie mai intai sa te stimezi tu insati, sa te vezi un om normal (asa cum si esti) si o sa vezi ca si ceilalti te vor respecta si... de ce nu?... chiar iubi. Nu iubim doar ambalajul din care suntem creati, iubim "persoana" din interiorul acestui ambalaj. CE folos daca o persoana este foarte frumoasa fizic dar are sufletul negru de invidie, rautate si prostie. Prefer frumusetea interioara celei exterioare.

eu4ever
aha, dumneavoastra...dar in rest....foarte dar foarte putini...numai eu stiu cat patimesc...cel mai mult cu mine insumi...in viata noastra de zi cu zi "ambalajul" acela conteaza, numai eu stiu cate locuri de munca am pierdut pentru ca nu am "ambalajul" bun...si ma refer la maini, doar atata...sunt peste 30 de grade afara, nu imi pot lua camasa lunga la interviuri, si asa am foarte putine interviuri asa ca...cred cateodata ca sunt cam proasta, ca nici nu pot sa ma impun cu vajnica-mi inteligenta, daca "ambalaj" nu am, fatza nici atat...asa ca...s-ar putea sa ma bag ca vanzatoare la te-miri-ce taraba pe 600 de lei ca si asa facultatea o am degeaba, am si dat o gramada de bani, numai eu stiu cat am putut sa imi iau de la gura pentru "educatie" si nu conteaza nici macar un pic...absolut deloc...asa ca...VIITORUL SUNA BINE!!!

roxrml
Noi toti te percepem normala, doar tu nu. Care din noi greseste?
Scoala e ok, dar trebuie s-o valorifici. Si eu am psoriazis, mult mai rau ca tine, si nu am prea ratat interviuri pentru ca stiu exact ce vreau si cum sa obtin ceea ce vreau. Nu da vina pe psoriazis si nu te compatimi ascunzandu-te in spatele lui. Viitorul suna bine, doar ca deocamdata ai tu urechile infundate si nu-l auzi cum te cheama si te asteapta! Sau spus pe scurt, nu crezi in tine asa cum ar trebui s-o faci

Tudorache Constanta
trebuie sa ai incredere in tine!sunt oameni care arata mult mai rau decat tine.BAFTA

Anda
Eu te inteleg perfect. Nu, nu este gandirea ta de vina , esti sensibila si cu mult bun simt. Cine spune ca oamenii din jur pot sa-ti priveasca mainile sau picioarele cu psoriazis cu detasare, exagereaza.Si pt ca la un interviu, ca sa reusesti, ti se cantareste fiecare vorba, miscare, gest, cuta a fustei si dunga a ciorapului , iti propun ceva. De ce nu gasesti sa faci ceva acasa, la computer, sa traduci ceva? . Ai face bani si ai putea sa faci tratamentul pana la vindecare. Iti doresc sa ai noroc si sa te bucuri de sansa de a sustine un interviu imbracata in rochie pana la genunchi si maneca scurta. Bafta!

giurgiu
MODERATOR

Sigur, are perfecta dreptate, nu te poti prezenta la un interviu cu leziuni vizibile de psoriazis. Chiar daca ai fi si in America si tot urat s-ar uita la tine.
Problema o poti rezolva analizand ce stii sa faci si incercand , asa cum a spus si anda , sa incerci pe cont propriu ceva, eventual o colaborare.
Dovedeste ca esti buna in ce faci si ca poti face acel lucru si imbracata in pantaloni si cu pluover pe gat.

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic