duminică, 15 noiembrie 2009

etapele de vindecare in psoriazis

andrapuicea

Data inscrierii: 28/Mar/2007
Mesaje: 7
Trimis: 01/07/2007 13:36 Titlul subiectului: Spre bine...

Nu pot sa spun prea multe acum ptr ca nu vreau sa ma pripesc si vreau sa redau etapele de vindecare, daca pot sa le spun asa, exact la momentl lor. Pielea moarta cade usor usor si sub ea ramane cea sanatoasa ,fara urme. Boala mea este veche si procesul de vindecare este mai lent , dar este sigur!


CATALIN BOTEANU

Data inscrierii: 16/Apr/2007
Mesaje: 5
Localitate: BUCURESTI Trimis: 24/07/2007 20:38 Titlul subiectului:

Cat de veche este boala???
Si eu sunt in aceeasi situatie si ma intereseaza cum reactioneaza alte organisme si cat de repede!?

psorica

Data inscrierii: 16/Sep/2007
Mesaje: 80
Localitate: BUCURESTI Trimis: 22/09/2007 08:55 Titlul subiectului: Re: Spre bine...

andrapuicea a scris:
Nu pot sa spun prea multe acum ptr ca nu vreau sa ma pripesc si vreau sa redau etapele de vindecare, daca pot sa le spun asa, exact la momentl lor. Pielea moarta cade usor usor si sub ea ramane cea sanatoasa ,fara urme. Boala mea este veche si procesul de vindecare este mai lent , dar este sigur!




Propun ca o data pe luna sa ne intalnim undeva la un pubb, sau in alta parte ( un loc linistit si placut) pentru a sta de vorba despre cum evolueaza boala si fiecare ce regim alimentar a tinut si problemele intampinate cu cei din jur! Stiu ca sunt probleme si trebuie sa invatam sa le facem fata impreuna.

Cocluzionand, as vrea sa ne intalnim pe 27 septembrie sau 28 septembrie, seara dupa orele 17:00. Vom stabili unde de comun acord inainte cu doua-trei zile.

Multumesc si astept pareri,

Ana Ciuca


giurgiu
MODERATOR


Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 22/09/2007 09:17 Titlul subiectului:

Da, aici este locul mesajului tau.
Revin si aici cu parerea mea :

Ana, sigur ca propunerea ta este de laudat , insa daca ai vazut a mai fost o astfel de initiativa care a esuat tocmai pentru ca nu a fost organizata bine.
Faptul ca vii si propui doua date , nu este bine si din punctul meu de vedere in cursul saptamanii este mai dificil.
Eu unul nu voi putea participa pe 28 (vineri)pentru ca pana la 17 sunt la birou iar dupa acea trebuie sa merg sa-mi recuperez copilul de la scoala.

Cred ca la sfarsitul saptamanii sambata sau duminica si dimineata, nu dupa amiaza este mai bine de organizat. Este o parere.

Daca ai idee de un spatiu sau un loc cum ai spus linistit, propune-l.

zozo

Data inscrierii: 28/Ian/2007
Mesaje: 598
Trimis: 22/10/2007 10:10 Titlul subiectului:

Tinind cont ca pacientii sunt raspinditi in toata tara asta cred ca este mai greu.Nu toti locuiesc in capitala. Poate de aceea ideea cu forumul A FOST GENIALA, pentru ca pot vorbi aici si schimba impresii oameni de pretutindeni. Parerea mea. ( si eu locuiesc in bucuresti!!)


saroltaeva


Data inscrierii: 04/Mar/2008
Mesaje: 7
Localitate: tg mures Trimis: 23/06/2008 11:38 Titlul subiectului: CEI CARE DORESC SA SE INTALNEASCA SI SA DISCUTE DESPRE BOALA

E o idee foarte buna insa cum suntem raspanditi prin toata tara e cam greu de indeplinit ceea ce ai propus!!


giurgiu
MODERATOR


Data inscrierii: 20/Aug/2006
Mesaje: 1561
Localitate: Bucuresti Trimis: 23/06/2008 16:57 Titlul subiectului:

Intr-un raspuns anterior am precizat ca daca cineva are initiativa si poate realiza o intrunire la care sa participe mai multi bolnavi din acea localitate, voi face tot posibilul sa ajung si eu acolo
Totul depinde de voi



Iclenzan Claudiu

Data inscrierii: 09/Sep/2008
Mesaje: 2
Localitate: TURDA Trimis: 09/09/2008 21:51 Titlul subiectului:

Eu folosesc deniplant de 3 luni cu rezultate vizibile.Sunt bolnav de psoriazis de 7 ani,treptat leziunile s-au extins de pe cap pe membre si trunchi.Acum cele de pe picioare au disparut aproape complet iar celelalte ,de pe cap,se desprin mult mai usor.Din pacate nu rezist sa nu le scarpin cu toate ca stiu ca nu e bine.Oricum,multumesc d-lui Giurgiu pt redarea sperantei pe care o pierdusem de mult!Sanatate tuturor!

roxrml

Data inscrierii: 21/Apr/2008
Mesaje: 361
Localitate: Brasov, Romania Trimis: 09/09/2008 23:05 Titlul subiectului:

Mult succes, si sa scrii cat mai curand in thread-ul Pacienti vindecati!
Tine-ne la curent cu evolutia ta si pune si niste poze lunar, sa vedem si noi cum iti merge. Poti face asta?
_________________
http://mm33psoriazis.blogspot.com - blogul meu cu poze lunare psoriazis + informatii utile
http://psoriazis-deniplant.myforum.ro/1-vt905.html?start=0 - thread-ul personal pe acest forum cu evolutia mea de cand am inceput cu Deniplant si pana acum

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic