luni, 2 noiembrie 2009

eu sunt cristi si am citit pe net de deniplant

Cristian: salut
giurgiu gheorghe: buna ziua
Cristian: eu sunt cristi si am citit pe net de deniplant
giurgiu gheorghe: da
Cristian: cred ca am si eu o problema de genu asta cu pielea
giurgiu gheorghe: e posibil
Cristian: de vreo 2 ani ma tot chinui sa scap de petele rosi de pe cap si cojile astea
giurgiu gheorghe: daca medicii au spus acest lucru
giurgiu gheorghe: cu unguente nu veti scapa
Cristian: asta e problema ca nici unu nu a zis nimic
giurgiu gheorghe: ceaiul Deniplant ajuta
giurgiu gheorghe: pe forum scriu cei care folosesc acum
Cristian: am luat un tratament cu pastile si un sampon care intradevar au cam disparut si dupa ce am termina tratamentu au reaparut
Cristian: nu stiu exact ca nimeni nu mia spus ce este
Cristian: poate ca nici eu nu stiu
giurgiu gheorghe: eu nici atat
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
Cristian: dar se manifesta cam la fel cu ce se scrie pe forum
giurgiu gheorghe: eu sunt producatorul acestui ceai
Cristian: eu cred ca asta este de se manifesta cam la fel
Cristian: si ma gandeam sa incerc si eu deniplant asta
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: nici o probblema
Cristian: bine si cum face rost de ceai ca nu prea am inteles
Cristian: pot face'
Cristian: sunt din c-ta
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: pe scurt, cand primim banii expediem plantele
Cristian: da man asta e problema
Cristian: unde depun eu bani astia
giurgiu gheorghe: atunci poti veni la bucuresti sa-l iee de la birou sau de la farmacie
giurgiu gheorghe: Banii se trimit: PRIN POSTA:

prin mandat postal, electronic sau online, pe adresa:

GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal nr 38 casuta postala 164
BUCURESTI cod 02430
Cristian: nu aajung la buc
Cristian: ii depun prin banca
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: nu intelegi
giurgiu gheorghe: la posta
Cristian: intrun cont
giurgiu gheorghe: prin mandat postal , mandat electronic sau mandat online
Cristian: pai si prin banca de ce nu merge
giurgiu gheorghe: nu mai avem cont
Cristian: ar fi fost mai simplu
giurgiu gheorghe: pentru tine
giurgiu gheorghe: pentru noi nu
Cristian: prin posta la adresa asta de mai sus
Cristian: si in cate zile imi vine
giurgiu gheorghe: a doua sau a treia zi dupa ce primim banii pleaca coletul de la noi tot cu posta romana
Cristian: bun
Cristian: si tratamentul cat timp trebuie facut
Cristian: pe ce perioada
giurgiu gheorghe: depinde cum va raspunde organismul
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni
Cristian: in general
giurgiu gheorghe: dar sunt altii de peste 2 ani care folosesc
Cristian: si daca dupa o luna il intrerup
giurgiu gheorghe: nici o problema
Cristian: pai ce fac daca plec imi iau 6 cuti cu mine
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: prima data 1 cutie sa vezi daca merge
giurgiu gheorghe: si daca merge poti lua cate vrei
Cristian: cum imi dau seama
Cristian: incep sa scada sa dispara
Cristian: petele
giurgiu gheorghe: da scad din grosime si dispar
Cristian: ok
Cristian: de ce ar fi fost greu prin banca?
Cristian: ca doar cum ai incasa un salariu
giurgiu gheorghe: nu mai folosim banca pentru ca banii pot ajunge si dupa 2 -3 zile in cont
giurgiu gheorghe: pe cand la posta ajung in 2 ore
Cristian: electronic sau online este tot prin posta
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: si ajung in aceasi zi
Cristian: asa e mai rapid
Cristian: ok
giurgiu gheorghe: mandatul postal dureaza 3-4 zile
Cristian: adresa mea unde o scriu
Cristian: comanda unde o fac
giurgiu gheorghe: acolo pe mandat sau pe un email la giurgiu@deniplant.ro
giurgiu gheorghe: nu faci comanda
giurgiu gheorghe: trimiti banii si atat
Cristian: da bun si asta numesti tu siguranta
giurgiu gheorghe: nu
Cristian: multi nu trimit bani asa aiurea
giurgiu gheorghe: am spus poti veni la bucuresti si lua din farmacie unde ested sigur 100%
Cristian: ca multe sunt si tepe
Cristian: era bun o hartie un formular pe net
giurgiu gheorghe: ai vazut pe forum sau pe net ca scrie asa ceva de noi
giurgiu gheorghe: pierdem timp cu hartii
Cristian: acolo semai pot si sterge neplacerile sa fim seriosi
giurgiu gheorghe: si daca iti faci tu un blog cum sterg
Cristian: pai cel cu blogu sterge nu tu
Cristian: adminu
giurgiu gheorghe: vad ca pierdem vremea
Cristian: ok nu te mai stresez
Cristian: am inteles cum merge treaba mersi
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: si ca sa vezi ca nu e teapa aceasta discutie va fi postata pe blogul nostru
Cristian: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic