duminică, 15 noiembrie 2009

sufar de boala asta nenorocita psoriazis de aproximativ 9 ani

euroradea
salut sunt nou pe aici am vazut si eu pe aici multe intrebari si raspunsuri..
sunt un baiat am 18 ani si sufar de boala asta nenorocita psoriazis de aproximativ 9 ani..iar am vazut si de la altii pe forumul asta cu raspunsuri "fii tare" sa ai increde"...etc..
Deci nu e asa cum zice respectivul incat daca nu are pe el "..." cand vrei sa mergi strand..nici sa nu vorbim.. ma chemi prietenii sa merg la strand si mie ca mie rusine sa fac baie in tricou sau ce mai stiu eu.. infine...am fost la multe medici si am primit ceva creme: unguent si crema "elocom-crema pt frunte urechi si de astea si am mai primit si pentru corp "diprosalic unguent"
am incercat si eu sa sa ma fac cu de astea la primele saptamani miau trecut iar apoi iara mia revenit[tin sa mentionez cand eram de varsta mai mica mau trimis la ceva "raze" ca si la aia cu leucemie.. mau bagat in ala ca si pe un pui fript in cuptor]... cand e vara imi trece cand e iarna imi revine.. cand e soare si caldura arata asa mai maroniu .. cand ploua sau e frig oriunde ai fii si daca esti in casa la 30% si afara ploaua sau e frig inchipzuit dar se face rosie si daca il mai si ating sau nu mai stiu eu ma doare de nu mai stiu de mine... dar cand e vara ma mananca :(...! va rog care ati mai avut mortaciunea astea pe voi si vati vindecat zicetimi si mie ce ati cumparat sau ce ati facut...pls... sa ma pot duce si eu linistit la strand fara tricou sau la un fodbal sami dau tricou jos sau altele..va rog din tot sufletul..din pacate mam obijnuit cu chestia asta pentru ca miam luat sperantele ca toata viata mea o sa le am..Cu bine

tudor32
Incearca sa foosesti ceaiul la care se face referire pe site. Eu am 2 saptamani de folosinta si sper sa obtin rezultate, insa trebuie rabdare.
Referitor la "disconfortul" creat de acele pete trebuie sa te obisnuiesti cu acesta, cu toate ca e greu, copiii sunt copii si or sa te tachineze, insa daca or sa vada ca nu te afecteaza or sa inceteze, ideea e sa discuti cu prietenii si colegii fara retinere despre afectiunea ta si astfel poate se vor abtine de la comentarii ironice.
Mult succes.

oki ms o sa-l incerc..nu e vorba ca prietenii se atrag de mine sau atlceva.. ca am niste prieteni de calitate care nu baga in seama ce am eu si ce nu au ei sper ca intelegi...!apropo am auzit ca are si o fata tot de astea si nu stiu cu ce lampa se face ceva gen "biolampa" din fericire ii trece pe un anumit timp dar nu o sa ii treaca definitiv..tin sa mentionez ca accea lampa este 500 euro "cel mic" iar cel mare are vreo 1500 euro ! O sa icerc ceaiul acela si sper sami treaca si sper sati treaca si tie. cu bine

Ma bucur sa aflu ca esti optimist. Asta ajuta foarte mult!!!
Despre lampi nu stiu nimic.
Multa sanatate si salutari.

este vorba de lampa bioptron , insa nu merita acesti bani in cazul psoriazisului

Tratamentul cu lumina polarizata cumulat cu utilizarea unor preparate cosmetice asigura mijlocul ideal de mentinere a frumusetii

-in 6–8 zile, aplicând un tratament zilnic de 10 minute, se vor reduce durerile reumatismale si ale articulatiilor
-in afectiunile ORL si in alergii, tratamentul de 6 minute repetat de 2–3 ori pe zi ajuta la eliminarea secretiilor
-in durerile musculare lumina polarizata se dovedeste un bun calmant
-in guta (reumatism) se manifesta benefic actiunea luminii polarizate de stimulare a metabolismului celular
-in accidentarile sportivilor – actiunea analgezica si de regenerare
-in afectiuni ginecologice, in bolile inflamatorii ale aparatului respirator si ale cavitatii bucale isi dovedeste efectul antiinflamator
-in bolile arteriale – actiunea de regenerare, de stimulare a metabolismului celular
-in tratarea durerilor de cap inlatura stresul si scade tensiunea arteriala
-intareste sistemul imunitar al organismului prin sporirea numarului fagocitelor si eliminarea starilor de stres

Se pot trata: acnea, eczema, inflamatiile pielei, ulcerul varicos, arsurile tegumentelor, artrite reumatice, durerea de spate, traumatismele musculare, durerile articulare, etc.

In medicina estetica, pot fi tratate, ridurile fine (laba gastei), celulita, datorita efectelor de regenerare si biotrofice, celulita in combinatie cu raze infrarosii.

Nu are recomandari in Psoriazis, din ceea ce am aflat eu!




nu are recomandari pentru ca nu vor sa ajute acesti bolnavi
Personal am testat impreuna cu medicul lor pe cativa pacienti lumina polarizata impreuna cu deniplant si rezultatele au fost multumitoare.
Le-am prezentat rezultatele insa nu i-a interesat.


Ce ce detin monopolul distributiei de medicamente nu sunt interesati in a promova metode alternative de tratament. Noroc ca ne putem "intalni" prin intremediul mijloacelor moderne de comunicare si astfel aflam de existenta acestor remedii.



Buna din nou aici
Ce faceti? cum mai sunteti?..ceva vindecari?
Acum stiu raspunsul si tot ce tine de psioriazis,de la ce vine,cum e,si ca ramane pe durata limitata.
Psioriazisul apare mai mult de la stress..cum ai primit boala asta?probabil ai ramas socat in copilarie sau altcandva.
ce e bine sa faci. sa nu bei: alcool,cafea,sa nu fumez,si sa nu bei pepsi sau cola ce contine coffeina..si sa nu mananci prea mult "prajit".
psioriazisul sunt prostiile alea rosii..si apar la stress sau la emoti pt apareara corpului..dar si irita lumea daca se obsearva..deci deloc nu e bun...
Pana acum mam lasat de fumat si de cerintele de mai sus cele spuse..si sunt in drum spre succes...deocamdata atata am aflat despre boala..daca aveti alta pareri sau stiti spunetile si mie ..
P.S. Nu sunt trist ca am psioriazis pt ca stiu ca nu e rusine doar problema pe capu meu..dar mam obijnuit cu el deja de o durata de timp ...
Bafta si succes la vindecari ;)



Felicitati si ma bucur pentru optimismul tau

Un comentariu:

Matei Valentin spunea...

CElulita e inamicul nr 1 al femeii

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic