duminică, 2 martie 2008

Psoriazis La Buzau

O.P.: buna sear
giurgiu gheorghe: buna seara
O.P.: sunt o… g…, din buzau. am 52 de ani si sufar de psoriazis vulgar de la varsta de 15 ani, care a fost intr-o forma usoara pana in 1999, iar dupa, s-a extins pe suprafete mai intinse inclusiv pe cap si unghii.am aflat de dumneavoastra de pe internet si as dori sa incerc ceaiul Deniplant
O.P.: credeti k dupa atata timp as avea o sansa de ameliorare
giurgiu gheorghe: sigur gasiti pe site www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: modalitatea de obtinere
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
O.P.: va gasim la clinica conform programului de pe net ?
giurgiu gheorghe: eu nu subnt doctor si nu am clinica
giurgiu gheorghe: este un birou al meu
O.P.: stiu. as dori sa vin la dumneavoastra pe 14 martie. va pot gasi ? sau mai sun ? va multumesc mult
giurgiu gheorghe: e de preferat sa sunati in saptamana in curs

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic