vineri, 28 martie 2008

Psoriasis in SPANIA

alexa alexa is using an older version of Yahoo! Messenger and certain features may be unavailable. Click here to invite alexa alexa to upgrade.

alexa alexa: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
alexa alexa: vroiam sa ma pun in contact cu dvs pt k am psoriasis...in proportie de 80% ...din corp
alexa alexa: dar nu sunt in tara...
giurgiu gheorghe: nici o problema
giurgiu gheorghe: iata ca putem vorbi
alexa alexa: da...din fericire..
alexa alexa: adevarul este ca sunt disperata
giurgiu gheorghe: unde sunteti
alexa alexa: in spania
giurgiu gheorghe: da stiu cum e pt ca am trecut prin asa ceva
alexa alexa: ce pot face in acest caz?
giurgiu gheorghe: poti incerca DENIPLANT
giurgiu gheorghe: sunt 85% sanse de reusita
alexa alexa: am inteles ca si aici in spania ar fi o sucursala care detine produsele DENUPLANT
alexa alexa: DENIPLANT*
giurgiu gheorghe: da dar in acest moment nu cred ca mai are pe stoc
alexa alexa: si cum as putea procura acest produs?
giurgiu gheorghe: S-a oferit cineva sa colaboreze insa nu prea are timp
giurgiu gheorghe: ne poti trimite banii si cand ii primim expediem plantele
alexa alexa: banii ii pot trimite in contul care este pus pe site?
giurgiu gheorghe: nu acela e cont de lei
giurgiu gheorghe: pt euro prin western union
giurgiu gheorghe: daca ai pe cineva in romania imi trimite banii eu trimit plantele si ti le trimite
alexa alexa: se poate cumpara tratament pentru 3 luni?
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: nici oproblema
alexa alexa: ok
giurgiu gheorghe: plantele pentru o luna costa 150 lei noi
alexa alexa: dar nu ar putea veni o persoana direct la sucursala sa le ia?
giurgiu gheorghe: +30 euro serviciul postal daca trimitem noi
giurgiu gheorghe: sigur e foarte bine
giurgiu gheorghe: ma suna si ii spun unde si cand
alexa alexa: la adresa din bucuresti kre este pusa pe sie?
alexa alexa: site*
giurgiu gheorghe: da vinerea de la 14 la 16
alexa alexa: este nevoie de o anume dieta?
giurgiu gheorghe: nu foara regim fara unguente
alexa alexa: da..perfect
giurgiu gheorghe: cu cat scapi mai repede de ele cu atat e mai bin
alexa alexa: da...
alexa alexa: si km cat ar putea dura tratamentul...cu aproximare...
giurgiu gheorghe: depinede de fiecare
alexa alexa: ok
giurgiu gheorghe: au fost care au folosit 4-6 luni , dar suint si de 2 ani in tratament
giurgiu gheorghe: intre pe forum si vezi
giurgiu gheorghe: ce discuta cea care folosesc
alexa alexa: da am vazut anumite confesiuni..
giurgiu gheorghe: fiecare spune ce crede
alexa alexa: da
alexa alexa: ok..eu tind sa am incredere
giurgiu gheorghe: foarte bine
alexa alexa: o seara buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
giurgiu gheorghe: buna seara
alexa alexa: va multumesc
alexa alexa: va mai deranjez cu o intrebare
giurgiu gheorghe: da
alexa alexa: ce imi puteti recomanada pt fiere?
giurgiu gheorghe: nu stiu ce sa zic
giurgiu gheorghe: dar daca incepeti cu Deniplant va va ajuta si acolo
alexa alexa: da, dar nu era pt aceeasi persoana
giurgiu gheorghe: ce diagnostic
giurgiu gheorghe: are
alexa alexa: cv de genul: fiere lenesa
giurgiu gheorghe: IMUNIPLANT
alexa alexa: da...multumesc
giurgiu gheorghe: ok
alexa alexa: se poate cumpara de la aceeasi sucursala?
alexa alexa: si dk imi puteti spune ce pret are...
giurgiu gheorghe: deocamdata v-am spus nu are pe stoc
giurgiu gheorghe: imuniplant 100 lei
alexa alexa: deci nici in bucuresti nu aveti..pe stoc?
giurgiu gheorghe: ba da eu am la bucuresti
alexa alexa: aa..pai asta vroiam sa stiu....
giurgiu gheorghe: sigur la birou am
alexa alexa: ok
alexa alexa: la reveder...
giurgiu gheorghe: o seara buna
alexa alexa: revedere*
alexa alexa: ms

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic