vineri, 28 martie 2008

Am inceput sa observ ca dupa cateva zile de la consumarea ceaiului mi s-au micsoarat portiunile de pe corp cele cu psoriazis

> Domnule Gheorghe Giurgiu ,v-am trimis acum circa o spatamina pe adresa
> domniei voastre ,bani necesari pt trimiterea unui nou pachet cu ceai pt
> vindecare psoriazis.
> Sper ca o sa mi-l trimiteti in curind deorece azi 28 .03 este adoua zi de
> cind nu mai am ceaiul.
> Am inceput sa observ ca dupa cateva zile de la consumarea ceaiului mi
> s-au micsoarat portiunile de pe corp cele aveam cu psoriazis ,nu mai simt
> ca altadata nevoia de a ma scarpina permanent .Cred in ceaiul creat de
> domnia voastara cred ca voi reusi .Nu am cum sa va trimit poze deoarece
> comunic cu domnia voastra de la un internet public si nici nu as sti cum
> sa fac ,numai daca as apela la altcineva dar imi este jena .
> Va multumesc si astept cit mai repede ceaiul .
> Cu deosebita stima si consideratie Anton Dumitru .Rm Valcea .
>
> Buna ziua
PE 25.03.08 am primit banii si pe 26.03.08 a plecat coletul de la noi
Verificati la posta.

Giurgiu

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic