luni, 24 martie 2008

astazi am trimis banii prin posta

Mirela: buna ziua domnul Giurgiu
giurgiu gheorghe: buna ziua
Mirela: va urez sa aveti parte de o saptamana frumoasa si "insorita " si la propriu si la figurat
giurgiu gheorghe: multumesc
giurgiu gheorghe: la fel
Mirela: astazi am trimis banii prin posta
giurgiu gheorghe: cand sosesc expediem plantele
Mirela: cei de la posta au spus ca in termen de 2 zile veti primi banii
giurgiu gheorghe: sigur nici o problema
Mirela: destul de tarziu de parca am fi peste ocean
giurgiu gheorghe: am primit mandate care au plecat din tara dupa 7 zile
giurgiu gheorghe: mandatul electronic sau online ajung mai repede
giurgiu gheorghe: cel postal dureaza
Mirela: mai am o intrebare si apoi nu va mai stresez
giurgiu gheorghe: da
Mirela: in afara acestui ceai, mai pot sa beau si alt ceai?
giurgiu gheorghe: sigur nu e nici o restrictie
Mirela: tot din plante
giurgiu gheorghe: fara regim fara unguente
Mirela: bine va multumesc si va urez sa aveti o zi buna si usoara
giurgiu gheorghe: multumec inca o data

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic