marți, 18 martie 2008

am facut comanda la ceai

Show Recent Messages (F3)

dani: buna seara
giurgiu gheorghe: un moment ca discut deja cu mai multe pesoanel
dani: astept
giurgiu gheorghe: buna seara
dani: am facut comanda la ceai
dani: si inca nu mi-a sosit
dani: oare de ce?
giurgiu gheorghe: un moment
dani: ok
giurgiu gheorghe: pe 13 03 a plecat de la noi
giurgiu gheorghe: verificati la posta
dani: o sa verific
giurgiu gheorghe: maine cand incepe programul pot sa fac o copie de pe chiatat si sa v-o trimit
giurgiu gheorghe: pe mail
dani: multumesc
dani: o sa verific
giurgiu gheorghe: ok
dani: fiindca am deja 3 zile de cand nu mai iau
giurgiu gheorghe: nu sunt eu vinovat
dani: am inteles
dani: nu stiam ce s-a intamplat
giurgiu gheorghe: ok
dani: o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic