sâmbătă, 1 martie 2008

Ihtioza in Austria

buna
giurgiu gheorghe: buna seara
iurcic .: am si eu o problema
giurgiu gheorghe: da
iurcic .: am un nepot in austria bolnav de ihtioza
giurgiu gheorghe: da
iurcic .: si deja cremele speciale
iurcic .: nu isi mai fac efectul
giurgiu gheorghe: sunt convins ca nu o mai ajuta
iurcic .: ma puteti ajuta?
giurgiu gheorghe: da exista ceaiul deniplant
iurcic .: doamne as da orice sa il vad bine
giurgiu gheorghe: depinde cum va raspunde organismul lui
iurcic .: cum va pot contacta sa il comand si eu
giurgiu gheorghe: pe forum parca se discuta si despre acesta boala
giurgiu gheorghe: sunt pacienti care folosesc
iurcic .: macar speram si eu si sora mea
giurgiu gheorghe: sigur
iurcic .: ce ar trebui sa fac daca incepe tratamentul cu ceaiul
iurcic .: ar avea de o alimentatie mai deosebita?
iurcic .: sau vreun regim?
giurgiu gheorghe: ne trimiteti banii si cand ii primim le expediem la adresa dumneavaostra
giurgiu gheorghe: nu fara regim fara unguente
iurcic .: da dar nu poate fara ele
iurcic .: deodata
iurcic .: ca i se usuca prea puternic
giurgiu gheorghe: pe masura ce organismul raspunde la plante nu o sa mai fie nevoie de ele
iurcic .: pielea
giurgiu gheorghe: stiu este dependent de ele
iurcic .: si cum pot sa il comand
iurcic .: imi puteti da un numar de cont
iurcic .: sau ceva
iurcic .: si eu va trimit banii
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/comanda-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: de unde sunteti
iurcic .: din lugoj
iurcic .: eu locuiesc aici in ro
giurgiu gheorghe: http://www.deniplant.ro/contact-deniplant.htm
giurgiu gheorghe: contul pt banca
iurcic .: iar sora mea in austria
giurgiu gheorghe: ok va trimit la lugoj
iurcic .: perfect
giurgiu gheorghe: cati ani are
iurcic .: 3 ani
giurgiu gheorghe: la copii organismul a raspuns mult mai repede si mai bine
iurcic .: da
iurcic .: am incercat si eu cu leacuri babesti
iurcic .: cu sora mea
iurcic .: iam facut baie in lapte
iurcic .: cu untura de bursuc
iurcic .: si ia fost mai bine
giurgiu gheorghe: degeaba tratati la suprafata
iurcic .: dar degeaba
iurcic .: exact
giurgiu gheorghe: trebuie tratata la interior
iurcic .: asa e
iurcic .: doamne cred ca as fii cel mai fericit sa il vad sanatos
giurgiu gheorghe: sunt convins
iurcic .: si exista vreun ceai special pt cei mici
iurcic .: aveti nevooie de niste date sau?
iurcic .: nu e nevoie?
giurgiu gheorghe: da exista deniplant Kids
iurcic .: asa
iurcic .: iar tratamentul e pentru o luna?
iurcic .: un pachet?
giurgiu gheorghe: costa 150 lei noi
iurcic .: ok
giurgiu gheorghe: 30 de pliculete cate unul pe zi
iurcic .: perfect
iurcic .: si cam cat dureaza pana ajunge ceaiul?
giurgiu gheorghe: a doua zi dupa ce primim banii expediem coletul
iurcic .: luni va pot contacta
giurgiu gheorghe: sigur
iurcic .: perfect
iurcic .: daca vas da acum adresa e bine
iurcic .: si luni va si trimit banii
giurgiu gheorghe: nu
giurgiu gheorghe: sunt in alta locatie la alt calculator
iurcic .: aha
iurcic .: atunci va sun luni va trimit banii si va dau si adresa si restu de detalii
iurcic .: despre cel mic
giurgiu gheorghe: daca trimiteti banii prinnposta treceti aderesa pe mandatul postal
iurcic .: nu prin banca caci merge mai repede
iurcic .: sau?
giurgiu gheorghe: atunic imi trimiteti adresa pe email
iurcic .: ok
iurcic .: bine va multumesc foarte mult pentru timpul acordat
giurgiu gheorghe: cu placere
iurcic .: o seara placuta
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

4 comentarii:

Anonim spunea...

si eu sufar de ihtioza dar nu cred in tratamentul d-voastra miraculos.
adriana

Anonim spunea...

Chiar mai sunt oameni care cred ca un ceai poate modifica structura Genetica?
Hai sa fim seriosi, nu mai dati bani pe tratamente miraculoasa si hai sa ne alimentam corect!

Anonim spunea...

Buna si eu sufar din nastere de boala aceasta cumplita si am umblat ft mult prin straini si degeaba nu ai cei face dar va pot spune de o crema facuta fa farmacie care da ft multe rezultate e cu 2%glicerina si amidon farmacistii stiu despre ce este vorba si dc mai aveti vreo neclaritate si va pot fii de folos ma gasiti pe Big_kohones@yahoo.com

Anonim spunea...

nu va mai prostiti cu ceaiuri si tot felul de creme...si eu am axact aceeasi problema.pana la 24 de ani m-am chinuit cu tot felul de alifii, ceaiuri, suplimente nutritive si alte cele.acum doar mananc cat se poate de sanatos,fac baie in cada de cate ori am timp sa zac acolo in jur de vreo ora,si folosesc dupa dusuri sau bai un lapte de corp hidratant sau o crema dintre astea noi aparute ca sunt cele mai ok si au si un parfum frumos.intr-o vreme am auzit ceva de un vaccin care cica aparuse prin spania si cica era in faza experimentala...asta anul trecut.acum nici pe net nu mai scrie nimic de el si nici pe acolo nu se mai vorbeste.asta e...noi cei cu aceasta mutatie trebuie sa avem putina grija de noi macar pana cand o sa se nasca un copil de presedinte al USA sau al vreunui mare mega-doctor dermatolog cu aceasta diferenta si atunci sa se apuce cineva sa faca cercetari mai aprofundate.am fost si la gramada de doctori care cred ca stiu multe si marunte numa ca sunt unele boli si mutatii de care nu au auzit niciodata nici ei pt ca probabil nu erau printre subiectele de la examene:))dupa sarbatori plec prin strainatati si vreau sa caut sa vad dak exista acel miraculos vaccin si chiar dak e inca experimental si nu se cunosc reactii adverse voi face pe dracu'n 4 sa mi-l fac. aveti grija de voi...bogdan bucuresti.

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic