joi, 13 martie 2008

Alimente care pot activa psoriazisul

Show Recent Messages (F3)

ZM: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
ZM: am o intrebare la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da
ZM: am 3 saptamani de cand beau deniplant
ZM: si totu a mers bine si frumos
ZM: pana astazi...
ZM: aseara am mancat o salata de ceapa iute
ZM: si astazi am observat ca mi`a iesit psoriazisul la nivelul scalpului
ZM: f violent
ZM: cu mancarimi puternice
ZM: oare ma insel eu?
giurgiu gheorghe: e posibil
ZM: sau de la ceapa sa fie?
ZM: pana acu nu ma deranjat
giurgiu gheorghe: normal
giurgiu gheorghe: doar nu de la ceai
ZM: ca nu am mancat deloc pikat si iute
ZM: ok
ZM: pot sa ma dau cu o crema de galbenele pe scalp?
ZM: sa mai scap de mancarimi?
giurgiu gheorghe: da sigur
giurgiu gheorghe: poate fi o alergie la acel aliment
giurgiu gheorghe: poti merge la un medic si sa vezai despre ce e vorba
ZM: cred ca is mai multe cauze...am mancaat in ultmu timp si carne de porc , ciocolata in cantitati mai mari
ZM: si am baut si bere
giurgiu gheorghe: pai atunci ce vrei mai mult
giurgiu gheorghe: organismul inca nu e pregatit sa reziste la tot ce i-ai dat
ZM: da am inteles
ZM: deci deacuma o sa trebuiasca sa evit cu totul aceste alimente?
ZM: sau sa nu fac abuz?
giurgiu gheorghe: deocamdata da
giurgiu gheorghe: pai daca vezi ca-ti face rau
ZM: pai nu mi`am dat seama pana acuma,..
ZM: ca nu am mai consumat ceapa ciocolata...berre
ZM: de 4 luni
ZM: multumesc pt lamurire
ZM:
giurgiu gheorghe: cu placere
giurgiu gheorghe: o seara buna

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic