sâmbătă, 15 martie 2008

am o problema in familie,mai precis tatal meu,are de cativa ani psoriazis

AN appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to AN's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

AN: buna seara..multumesc pt.accept
giurgiu gheorghe: buna seara
AN: nu stiu daca pot la ora aceasta sa vorbesc cu d-voastra...
giurgiu gheorghe: daca tot ai batut la usa si ti-am deschis poti intreba
AN: ma numesc an.. si am 19 ani si sunt din alba iulia,si am o problema in familie,mai precis tatal meu,are de cativa ani psoziaris..
giurgiu gheorghe: da
AN: si am intrat pe forum si am vazut ceaiul acela demiplant...si nu stiu cum sa facem,sa vina tatal meu in bucuresti ca mai are drumuri acolo,sa il si vedeti(psozariusul e localizat pe picioare de la genunchi in jos ,pe pulpe,si pe maini in special pe coate)...
giurgiu gheorghe: In primul rand este DENIPLANT cu
giurgiu gheorghe: N nu cu M
AN: da,ma scuzati...
giurgiu gheorghe: In al doilea rand nu sunt medic si nu pot acorda consultatii
giurgiu gheorghe: eu sunt producator de ceaiuri
giurgiu gheorghe: mai bine zis agricultor cu diploma
AN: si atunci,trebuie o recomandare de la medic?sau doar ceaiul d-voastra,care se poate comanda,la adresa respectiva?
giurgiu gheorghe: nu este nevoie de recomandare de la medic , pentru ca acestia nu prea se inghesuie sa recomande acest produs
giurgiu gheorghe: pur si simplu ne trimiteti banii si cand ii primim expediem plantele
giurgiu gheorghe: Dupa o luna de folosire daca nu este multumit poate veni la bucuresti si primi banii inapoi
AN: va multumesc,si va trimit banii pe adresa:Sos PANTELIMON NR.258, Bl 47, Sc C, Et.3, Ap 142, Interfon 42 Sector 2 Bucuresti?
giurgiu gheorghe: Nu
giurgiu gheorghe: aceea este adresa biroului
giurgiu gheorghe: Adresa de corespondenta trebuie folosita panteu a trimite banii
giurgiu gheorghe: cea cu Oficiul postal PIPERA
AN: GIURGIU GHEORGHE
Oficiul Postal PIPERA Casuta Postala Nr 1 cod 077191
Oras VOLUNTARI Jud ILFOV
giurgiu gheorghe: da
AN: aceasta?
giurgiu gheorghe: da
AN: ok
giurgiu gheorghe: puteti intra pe forum , sa va inscrieti acolo si sa discutati cu cei care folosesc acest produs
AN: da,am citit unele disctutii,si de aceea v-am si contactat...
giurgiu gheorghe: asdar puteti comenta si dumneavasotra acolo
AN: da,o seara buna va dorim si o sa facem comanda cum am citit pe forum
giurgiu gheorghe: cu placere si sa dea Dumnezeu sa va ajute

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic