joi, 6 martie 2008

mi sa parut incredibila vindecarea ei

MMMZ: buna seara
giurgiu gheorghe: buna seara
MMMZ: am si eu o intrebare la dumneavoastra
giurgiu gheorghe: da
MMMZ: oamaia din ceai se paote manca
MMMZ: si fara miere
MMMZ: ?
giurgiu gheorghe: da
MMMZ: eu o mananc simplu fara miere
giurgiu gheorghe: foarte bine
MMMZ: si trebuie scoasa din ceai imediat dupa fierberea acestuia impreuna cu pliculetul?
giurgiu gheorghe: nu se lasa pana dimineata
giurgiu gheorghe: nu ai citit prospectul
MMMZ: am vb si eu cu domnisoara dana
MMMZ:
MMMZ: din iasi
giurgiu gheorghe: da
MMMZ: mi sa parut incredibila vindecarea ei
giurgiu gheorghe: mie nu
MMMZ: chiar ma facut sa prind mai multa incredere
MMMZ: in acest ceai
MMMZ: vreau sa va mai intreb ceva
MMMZ: inainte sa incep ceaiul deniplant
MMMZ: psoriazisul se afla
giurgiu gheorghe: da
MMMZ: pe scalp
MMMZ: si pe penis
MMMZ: si in zona penisului
MMMZ: chiar si intre picioare
MMMZ: inainte de a bea ceaiul
giurgiu gheorghe: au mai avut si altii
MMMZ: m`am dat cu elocom
MMMZ: si au disparut
MMMZ: dupa care nu m`am mai dat cu nimik
giurgiu gheorghe: foarte rau
MMMZ: odata ce am inceput sa beau deniplant
MMMZ: si am 2 saptamani
MMMZ: de cand il beau
MMMZ: dar
MMMZ: de cand beau ceaiul
MMMZ: nu m`am mai dat cu nici o crema
MMMZ: si nu mi`a m`ai aparut in zona penisului
MMMZ: nimik
MMMZ: chiar mi`a disparut cu totul
MMMZ: si intre picioare
MMMZ: acu ma intreb
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns foarte bine
MMMZ: o fi din cauza ceaiului
giurgiu gheorghe: dar din ce cauza
MMMZ: si am obvservat ca si leziunile de pe cap
MMMZ: incep sa se vindece
MMMZ: adika sau imputinat simtitor fata de cum erau
giurgiu gheorghe: atunci de ce te miri de fata de la iasi
MMMZ: totusi m`ai am mancarimi la nivelul scalpului
giurgiu gheorghe: chiar vrei sa te vindeci intr-o saptamana?
MMMZ: am observat ca piele incepe sa pice singura
MMMZ: bineinteles ca nu
MMMZ: doar ma intrebam daca chiar e din cauza ceaiului
MMMZ: mi se pare mult prea repede
MMMZ: poate avea efect atat de rapid?
giurgiu gheorghe: daca nu crezi si te indoiesti revin-o la unguente
giurgiu gheorghe: da au fost si altii care din prima sapatamana au raspuns
MMMZ: ar fi minunat
MMMZ:
MMMZ: cred ca voi observa si imi voi da seama
MMMZ: dupa vreo luna si ceva
MMMZ: si ma voi convinge
giurgiu gheorghe: vad ca vezi si nu crezi
giurgiu gheorghe: eu ce sa-ti spun
MMMZ: pt aceste mancarimi imi recomandati ceva?
giurgiu gheorghe: nu am ce
giurgiu gheorghe: eu nu tratez mancarimi
MMMZ: pot sa ma dau cu ulei de masline de exemplu?
giurgiu gheorghe: ele dispar treptat
giurgiu gheorghe: da
MMMZ: ok
MMMZ: am observat ceva schimbari
MMMZ: de cand iau ceaiul
MMMZ: incepusem in timp sa cred ca psoriazisul imi va iesi si la inchetura mainilor
MMMZ: deoarece pielea isi schimbase culoarea
MMMZ: incepuse sa se inroseasca
MMMZ: dar acum a disparut aceea roseata
giurgiu gheorghe: foarte bine
MMMZ: are vreo importanta
MMMZ: daca mananc toata lamaia odata?
MMMZ: sau trebuie sa mananc si lama treptat?
MMMZ: lamaia
giurgiu gheorghe: poti s-o mananci cand vrei
MMMZ: vreau sa va mai intreb ceva...
giurgiu gheorghe: da
MMMZ: pacientii care erau in pirma faza a psoriazisului si au inceput deniplant
MMMZ: au avut efecte mai rapide
MMMZ: in tratarea acestuia?
MMMZ: din cazurile pe care le stiti dumneavoastra
giurgiu gheorghe: am mai spus au fost altii din prima sapatamana au observat schimbari
MMMZ: sunteti de parere ca cu cat e mai veche boala
MMMZ: cu atat se trateaza mai greu?
giurgiu gheorghe: da
MMMZ: ok
MMMZ: va multumesc
MMMZ:
giurgiu gheorghe: cu placere
MMMZ: va doresc o seara placuta
giurgiu gheorghe: la fel
MMMZ: si voi continua sa am incredere si mai mare
MMMZ: in Deniplant
giurgiu gheorghe: depinde de tine daca vrei sa te vindeci
MMMZ: sigur ca vreau
MMMZ

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic