miercuri, 26 martie 2008

Dupa o luna de Deniplant la unul Da la altul BA

Show Recent Messages (F3)

Sorin ...: va salut
giurgiu gheorghe: buna ziua
Sorin ...: daca va amintiti am fost acum aproape o luna la dvs impreuna cu soacra mea si am cumparat cate un pachet de 30 de pliculete cu ceai...
giurgiu gheorghe: nu mai tin minte sunt atatia pacienti carora le dau ceiuri
Sorin ...: ok... doream sa va intreb daca exista vreo alta posibilitate de achizitionare a ceaiului... ar trebui sa ajung vinerea asta ca mi se termina si nu stiu sigur daca reusesc
giurgiu gheorghe: sunteti din bucuresti
Sorin ...: da
giurgiu gheorghe: trimiteti pe altcineva
Sorin ...: dvs sunteti numai pana la ora 16.00 acolo?
giurgiu gheorghe: 16,30
Sorin ...: ok, cred totusi c-o sa ajung... au inceput sa-mi dispara cele cateva coji de pe spate si acum astept sa actioneze si asupra celor de pe pielea capului
giurgiu gheorghe: inseamna ca organismul a raspuns
Sorin ...: in schimb soacra mi-a spus ca i se pare ca i-au aparut mai multe sau e doar o impresie de-a dansei... nu stiu
giurgiu gheorghe: e posibil, daca inainte a folosit unguente cu cortizon
Sorin ...: deci, sa continue cu incredere...
giurgiu gheorghe: acest lucru dnasa hotaraste
giurgiu gheorghe: eu nu sunt medic
giurgiu gheorghe: eventual poate merge la un medic sa-si spuna parerea
giurgiu gheorghe: daca nu e multumita poate veni si primi banii inapoi
Sorin ...: dar ca sa fie sigura daca tratamentul are sau nu efect, care ar fi perioada minima de consum al ceaiului?
giurgiu gheorghe: nu exista asa ceva
giurgiu gheorghe: ati vazut la unii merg mai repede la altii mai greu , si la altii deloc
giurgiu gheorghe: in general la persoanele in varsta merge mai greu
Sorin ...: am inteles... o sa discut cu dansa
Sorin ...: voiam sa va mai intreb ceva
Sorin ...: probabil ca ati mai auzit intrebarea asta
Sorin ...: mi se sterpezesc dintii de la lamaie
Sorin ...: pot sa renunt?
giurgiu gheorghe: la ce ceai sau la lamaie
Sorin ...: la lamaie
giurgiu gheorghe: cititi pe forum ce spun si ceilalati pacienti despre lamaie
Sorin ...: ok multumesc
giurgiu gheorghe: cu placere
Sorin ...: spuneati ca este recomandat sa nu utilizam alte creme sau unguente, dar daca de exemplu ma spal cu otet natural de mere pe cap are ceva? (am auzit ca ar fi foarte bun pt coji in cap)
giurgiu gheorghe: nu stiu eu nu am incercat
giurgiu gheorghe: puteti testa
giurgiu gheorghe: si vedeti ce se intampla
giurgiu gheorghe: in mod normal nu trebuie grabit la suprafata cu nimic
giurgiu gheorghe: pielea trebuie sa se vindece singura
giurgiu gheorghe: inlaturand deficientele
giurgiu gheorghe: care declanseaza acesta boala
giurgiu gheorghe: si Deniplant acest lucru face
Sorin ...: am inteles, multumesc pt sfaturi si o sa trec vineri sa mai iau un pachet de ceai... o zi frumoasa
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
giurgiu gheorghe: pe forum v-ati inscris
Sorin ...: inca nu... dar ma voi inscrie pt a-mi posta impresiile
giurgiu gheorghe: foarte bine
Sorin ...: sanatate
giurgiu gheorghe: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic