luni, 31 martie 2008

am auzit de ceaiul miraculosptr psoriazis si as vrea sa-l comand azi

dumitru_nelica79 Raul: buna ziua
giurgiu gheorghe: buna ziua
dumitru_nelica79 Raul: am auzit de ceaiul miraculosptr psoriazis si as vrea sa-l comand azi am sa pun bani prin posta
giurgiu gheorghe: cand ii primim , maxim a doua zi expediem plantele
dumitru_nelica79 Raul: 150 lei costa?
giurgiu gheorghe: in ce localitate sunteti
dumitru_nelica79 Raul: tg-mures
giurgiu gheorghe: da pentru o luna de zile
dumitru_nelica79 Raul: am vazut la cineva care are aceasta boala si-l foloseste de 3 saptamani si deja se vad rezultate
giurgiu gheorghe: sigur
giurgiu gheorghe: in prima luna, maxim a doua se poate vedea daca organismul raspunde sau nu
giurgiu gheorghe: vizitati www.deniplant.ro
giurgiu gheorghe: si de acolo forumul si blogul
dumitru_nelica79 Raul: lamaia cat timp trebuie consumata?
giurgiu gheorghe: o lamaie pe zi
giurgiu gheorghe: se fierbe cu ceaiul
giurgiu gheorghe: zilnic timp de mai multe luni
dumitru_nelica79 Raul: k
dumitru_nelica79 Raul: atunci azi pun banii si astept coletul
giurgiu gheorghe: foarte bine
dumitru_nelica79 Raul: daca mai am antrebari va pot antreba?
giurgiu gheorghe: nici o problema
dumitru_nelica79 Raul: k
dumitru_nelica79 Raul: scuze de deranj
dumitru_nelica79 Raul: o zi buna
giurgiu gheorghe: ok
giurgiu gheorghe: multumesc la fel

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic