sâmbătă, 8 martie 2008

Eu si tatal meu avem psoriazis

ralu: buna
BUZZ!!!
giurgiu gheorghe: buna seara
ralu: buna seara
ralu: v-am gasit idul pe un site
ralu: un site d psoriazis
giurgiu gheorghe: care din ele
giurgiu gheorghe: ca sunt vreo 20
ralu: http://www.deniplant.ro/
ralu: pe asta parca
ralu: as vrea mai multe informatii despre tratamente pt psoriazis
ralu has signed out. (3/2/2008 8:00 PM)

giurgiu gheorghe: da e principal
ralu: st dermatolog?
giurgiu gheorghe: nu sunt medic
giurgiu gheorghe: sunt agricultor
giurgiu gheorghe: cultiv si vand plante medicinale
giurgiu gheorghe: www.giurgiugheorghe.ro
ralu: inteleg
giurgiu gheorghe: aici gasesti totul despre mine
ralu: stiti vreo planta kre vindek psoriazisul?
giurgiu gheorghe: da deniplant
giurgiu gheorghe: ceaiul Deniplant cu care m-am vindecat eu
ralu: ati fost bolnav d psoriazis/?
giurgiu gheorghe: citeste Am fost bolnav de psoriazis
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: 7 ani
ralu: uff
ralu: si eu st bolnava d psoriazis
ralu: l-am mostenit de la tata
ralu: kred
giurgiu gheorghe: e posibil
BUZZ!!!
ralu: ce-mi recomandati?
ralu: sa incerc acelasi tratament?
ralu: tata a cheltuit bani multi pe alte tratamente si n-au dat rezultate
ralu:
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: pe forum se discuta daca e bun sau nu
giurgiu gheorghe: unii spun da altii nu
ralu: dv c spuneti?
giurgiu gheorghe: anume
giurgiu gheorghe: poti incerca
ralu: in leg cu tratamentul acesta?
ralu: e bun?
giurgiu gheorghe: dupa o luna daca nu esti multumita vii la bucuresti si primesti banii inapoi
giurgiu gheorghe: eu spun ca e cel mai bun
giurgiu gheorghe: normal doar e inventia mea
ralu:
ralu: ziceti ca dv l-ati incercat
ralu: si a dat rezultate?
giurgiu gheorghe: de 25 de ani nu mai am nici o problema
ralu: eu am de cativa ani
ralu: acum am 15
ralu: am de pe la vreo 13 ani
ralu: cam pe atunci mi-au aparut
ralu: si doar in cap am
ralu: tata are pe tot corpul
ralu: inclusiv in cap
ralu: am incercat tot ce am gasit si nu mai avem incredere in nimic
ralu: st convinsi ca nu exista tratament
giurgiu gheorghe: daca a dat cu ungunte este normal sa se intinda pe tot corpul
ralu: dar acum nuj ce sa zic...dak ziceti ca l-ati incercat
ralu: si e bun
giurgiu gheorghe: daca asa va spun medicii este normal sa nu credeti
giurgiu gheorghe: cititi ce spun pacientii care folosesc Deniplant
giurgiu gheorghe: intrati in legatura cu ei
giurgiu gheorghe: de aceea este forumul
giurgiu gheorghe: daca ar fi fost numai unul doi era o problema, dar cand sunt mii care au avut rezultate e cu totul altceva
ralu: inteleg
ralu: dar pot fi oameni kre fac degeaba reclame
ralu: asha au fost si la altele
ralu: vb cu tata
ralu: sa vad ce parere are si el
giurgiu gheorghe: sunt convins
giurgiu gheorghe: dar reclama cu banii inapoi ai mai vazut-o pe undeva
ralu: nu
giurgiu gheorghe: si faptul ca sambata la ora 20 discuti cu mine nu e ceva credibil
ralu: ba da
giurgiu gheorghe: cu cati medici ai discuta pe net
ralu: dar am unele indoieli
giurgiu gheorghe: sunt convins , de aceea exista programul meu la birou unde putem sta de vorba
giurgiu gheorghe: si daca te indoiesti ca te poti vindeca sigur nu se va intampla acest lucru
ralu: stiu ca nu se vor vindeca de la sine
ralu: aa...si st fata
ralu:
ralu: va dati seama ce greu imi este sa stau cu ele in cap
ralu: imi apar in sezonul rece cele mai multe
giurgiu gheorghe: numai cine nu a avut psoriazis nu stie acest lucru
ralu: vara imi dispar cand le arde soarele
ralu: tata le are de knd era copil
ralu: aqm are 36 ani
ralu: si inca le are pe corp
giurgiu gheorghe: multi inainte
giurgiu gheorghe: inca o data atata timp cat isi va da cu unguente nu va scapa de ele
ralu: multumesc la fel
ralu: are un unguent care le face sa dispara pt o perioada scurta de timp
ralu: dar ii ies din nou pe sistemul nervos
giurgiu gheorghe: stiu si dupa aceea se intind pe tot corpul
giurgiu gheorghe: citeste tot ce am scris eu pe net si te vei convinge
ralu: cand e foarte stresat sau se supara ii ies f multe
ralu: ok
giurgiu gheorghe: da
ralu: am sa mai intru
ralu: sa citesc mai mult
ralu: azi am descoperit siteul
ralu: si v-am gasit adresa de messenger
giurgiu gheorghe: e un prim pas
ralu: cred

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic