marți, 18 martie 2008

am renuntat la corticoizi

ow Recent Messages (F3)

boc: buna seara
giurgiu gheorghe: un moment am putina treaba
boc: ok
boc: se poate?
boc: dati-mi un semn cand terminati!
giurgiu gheorghe: pk
boc: ?
giurgiu gheorghe: ok
boc: iau ceaiul dvs de sambata
giurgiu gheorghe: da
boc: am renuntat la corticoizi
giurgiu gheorghe: foarte bine
boc: azi am avut o zi cumplita
giurgiu gheorghe: e posibil
giurgiu gheorghe: exista reactia numita rebaund
boc: mi-a crapat pielea de pe degete
giurgiu gheorghe: citeste pe forum
boc: si ma ustura
giurgiu gheorghe: ce au patiti si altii
giurgiu gheorghe: o crema de fata
boc: am incercat sa ma inregistrez
giurgiu gheorghe: sau un uklei de masline de catina
boc: si mi s-a spus ca voi primi un cod de inregistrare pe mail
boc: nu am primit
giurgiu gheorghe: http://www.psoriazis-deniplant.myforum.ro/
giurgiu gheorghe: ai adresa yahoo
boc: da
boc: am dat adresa
giurgiu gheorghe: e posibil sa nu-i placa astfel de adrese
giurgiu gheorghe: au mai patit si altii
boc: in seara asta am schimbat numele de utilizator
giurgiu gheorghe: da
boc: ce adresa trebuie?
boc: am yahoo, gmail, rds
giurgiu gheorghe: incearca cu gmail
boc: ok
giurgiu gheorghe: sau rds
boc: in fine
boc: credeti ca e posibila o astfel de reactie a organismului?
giurgiu gheorghe: da
giurgiu gheorghe: au mai patit si altii la incetare cotrizonului
boc: inseamna ca lupta?
giurgiu gheorghe: organismul trebuie sa se dezobisnuiaca de drog
boc: inteleg
boc: merg mai departe
boc: stiti...dishidroza
giurgiu gheorghe: da
boc: a crapat pielea pana la sange si ustura ingrozitor
boc: dar cred ca pot sa trec peste asta
giurgiu gheorghe: pentru ca era obisnuit cu unguente
giurgiu gheorghe: da cu o crema simpla
boc: e foarte posibil
giurgiu gheorghe: cosmetica
boc: e vorba de 10-11 liuni
boc: cosmetica ma ustura rau
boc: galbenele merge?
giurgiu gheorghe: da
boc: sau altceva
boc: am incercat crema simpla de la farmac
boc: e dezastru
boc: se inroseste
boc: si ustura
giurgiu gheorghe: pentru ca poate mai are ceva in plus
boc: dau cu galbenele
giurgiu gheorghe: bine
boc: o seara buna
giurgiu gheorghe: multumesc la fel
boc: d
boc: unde tre sa ma uit pe forum pentru a vedea ce reactii au avut altii? cu multumiri!
giurgiu gheorghe: nu stiu acum exact
boc: ok

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic