joi, 31 ianuarie 2008

Ramin in speranta ca vom reusi vindecarea acestei afectiuni psoriazis

BUNA SEARA! Multumesc foarte mult . Astept primirea pachetului ,voi incerca sa urmez sfaturile dvs.constiincios si daca nu va deranjeaza vom mai tine legatura Ramin in speranta ca vom reusi vindecarea acestei afectiuni .Va doresc MULTA SANATATE cu stima



> Date: Wed, 30 Jan 2008 11:31:33 +0200
> Subject: RE: cu rugamintea de confirmare
> From: psoriazis@digi.ro
>
> Buna ziua
> Cum v-am spus , banii s-au plimbat pe la oficiul voluntari si abia astazi
> au ajuns la noi
> Maine va pleca coletul de la noi
>
> giurgiu
> >
>
> Banii au fost expediati mandat postal online si am incercat sa va trimit
> > un fax la nr.0212338973 dar timp de 2 ore nu s-a putut l
> > transmite( si am renuntat.- La oficiul postal mi s-a spus ca in jumatate
> > de ora banii sunt la destinatie.-? astept pina miine poate ajung. in caz
> > contrar ma adresez dirigintelui de posta- Cu respect -
> > Va doresc noapte buna si multa sanatate!Rugamintea mea ae fi daca se
> > poate sa ma anuntati cind soses bani. Multumiri-
> >
> >
> >
> >> Date: Tue, 29 Jan 2008 21:15:32 +0200> Subject: Re: cu rugamintea de
> >> confirmare> From: psoriazis@digi.ro>
> Buna seara
> Pana astazi banii nu ajunsesera.> I-ati pus mandat postal,
> >> electronic sau online> Cand ii primim, expediem coletul> Giurgiu


> > > >
> >> STIMATE Domnule GIURGIU,> > Ma numesc Z,S,M, din
> >> Timisoara Cu respect imi permit
> >> de a va rapi citeva minute in care sa va> > comunic ca : in urma
> >> informatiilor primite de pe internet , in> > legatura cu ceaiurile care
> >> ajuta la vindecarea acestor afectiuni> > nedorite ,ieri (28.o1.2008) am
> >> trimis only cu chitanta EM> > nr.371600010800005134 nr.prezentare 5134
> >> pe numele Giurgiu Gheorghe> > O.P Pipera cod.077191 C.P.1 oras Voluntari
> >> jud Ilfov. suma 900 lei> > reprezentid c.v a 6 luni de tratament cotra
> >> dermatitei seboreice .> > Afectine care a debutat cu 15 ani in urma -la
> >> baza sprincenelor> > ajungind acum la baza nasului si barbie . am
> >> incercat sa o> > tratez(s-au sa o ameliorez ) folosind unguente cu
> >> cortizoni> > (Elecom) pe care il folosesc si in prezent din ce in ce mai
> >> des.> > Excepind inesteticul acum devine si dureroasa.> > Pot sa imi
> >> exprim speranta ca ceaiurile de care vorbim sa imi ajute sa> > ameliorez
> >> s-au sa vindecam aceasta urita afectiune.> > Va salut cu respect si
> >> astept pe adresa> > mentionata,indicatiile si pachetul de la dvs.> >> >
> >> Va rog ,daca se poate sa imi confirmati primirea banilor.Va multumesc!>

Niciun comentariu:

Videoclip psoriazis

STOP PSORIASIS -VIDEO

Trafic